მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ავთანდილ დეკანოიძის სახელობის ქალაქ ქუთაისის N32 საჯარო სკოლის მოსწავლეები, პედაგოგთა მხარდაჭერით, აქტიურად მონაწილეობენ სხვადასხვა კონკურსსა და საგანმანათლებლო ღონისძიებაში და ცოდნასა და შესაძლებლობებს წარმატებით წარმოაჩენენ.
მათ შორის მე- 6დ კლასის მოსწავლეებმა - მარიამ საბელაშვილმა, მარიამ აფხაიძემ, მარიამ დარსაველიძემ, ელენე მეხრიშვილმა და მარიამ გუდაძემ წარმატებით იასპარეზეს გუნდურ ინტელექტუალურ თამაშში - „ტვინების ბრძოლა“. გუნდის სახელია - Sophie's whiz kids, მისი კაპიტანი გახლავთ მარიამ გუდაძე, მე- 6დ კლასს კი დამრიგებელი სოფიო პავლიაშვილი ხელმძღვანელობს.
გუნდმა შიდასასკოლო ტურში პირველი ადგილი დაიკავა, ასევე წარმატებით იასპარეზა საქალაქო და რეგიონალურ ტურებში. მოსწავლეები ამჯერად ფინალური ტურისთვის ემზადებიან.
მანამდე კი სიგელებით, სერტიფიკატებითა დიპლომებით დაჯილდოვდნენ. კონკურსის ფინალური ტური 11 მაისს გაიმართება. სკოლაში მათ გულმხურვალედ გულშემატკივრობენ და გამარჯვებას უსურვებენ.
„წარმატებებს და გამარჯვებას ვუსურვებთ ჩვენს საუკეთესოებს!“- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საგნის პედაგოგებს, სკოლის დირექციასა და სპეციალისტებს ისგ-ს შემუშავების პრაქტიკულ ასპექტებს გააცნობენ - 11 სექტემბერი რეგისტრაციის ბოლო დღეა
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი