მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N22 საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს სასწავლო პროცესის გამრავალფეროვნებისა და მასში ჩართულობის გაზრდის მიზნით, ექსპერიმენტებითა და პრაქტიკული დავალებებით გაჯერებულ გაკვეთილებს სთავაზობენ.
ასეთი საინტერესო გაკვეთილი ამჯერად, IX კლასში ჩატარდა. ბავშვებმა საინტერესო კომპლექსურ დავალებაზე იმუშავეს რომლის თემა - „ნაერთთა კლასები“ გახლდათ.
კომპლექსური დავალების შესრულებისას ერთ-ერთი ეტაპი გახლდათ ბუნებრივი ინდიკატორის დამზადება და მისი გამოყენება სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო დანიშნულების ნივთიერებათა მჟავა, ტუტე ბალანსის (PH-ის) დასადგენად.
მოსწავლეებმა სახალისოდ და საინტერესოდ იმუშავეს, სახლის პირობებში დაამზადეს ბუნებრივი ინდიკატორი კომბოსტოს გამოყენებით, ჩაატარეს ექსპერიმენტი. მათ კვლევის შედეგები პოსტერისა და მუშაობის პროცესის ამსახველი ვიდეორგოლების საშუალებით წარადგინეს.
აქტივობები მოსწავლეთათვის საინტერესო და დასამახსოვრებელი აღმოჩნდა.
იხილეთ ფოტო-ვიდეომასალა:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მინისტრის ბრძანება 300-ზე მეტ საჯარო სკოლას ეხება - წესდებაში ცვლილება შევიდა
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ადმინისტრაციის წევრებისა და პედაგოგების ერთობლივი ჩართულობით, სკოლის ეზო დასუფთავდა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი