მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლაში სასწავლო პროცესი მრავალფეროვანი ინიციატივებითა და საინტერესო გამოწვევებითაა გაჯერებული.
ამჯერად, მე-2 კლასის მოსწავლეებმა საოცნებო ქალაქი „ააშენეს“.
აღსანიშნავია, რომ II კლასის სახელმძღვანელოში შეტანილია თანამედროვე მწერლის, გიორგი კეკელიძის ნაწარმოები - „თომა ბავშვთა ქალაქს აშენებს“, რომელიც მოსწავლეებს ძალიან მოეწონათ და ბევრი იხალისეს, ისინი ავტორის სხვა ზღაპრებსაც დიდი ინტერესით გაეცნენ.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, იმდენად დიდი იყო ინტერესი, მასწავლებელმა დაგეგმა პროექტი - „ჩვენ ვაშენებთ საოცნებო ქალაქს“.
პროექტის ფარგლებში, მასწავლებელი დაუკავშირდა ავტორს, რომლის ვიდეომიმართვამაც დიდი მოტივაცია მისცა ბავშვებს.
მწერლის მიმართვითა და შემოქმედებით შთაგონებულმა მოსწავლეებმა ააგეს ბავშვთა ქალაქის მაკეტი, დახატეს მათი საოცნებო ქალაქი და წერილები მიწერეს ავტორს.
აღსანიშნავია, რომ პროექტი ძალიან ნაყოფიერი და შემოქმედებითი გამოდგა. მას მენტორი პედაგოგი მზევინარ ჩუბინიძე ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი