| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N191 საჯარო სკოლაში მეტად საინტერესო და მრავალფეროვანი სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს. იმართება არაერთი ღონისძიება, რაც როგორც მოსწავლეთა, ცოდნის ისე მათ ნიჭისა და უნარების განვითარება-წარმოჩენას ემსახურება.
სკოლაში, შემოქმედებითად განსაკუთრებით დატვირთული იყო წინასაახალწლო პერიოდი.
თბილისის N191 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა სასკოლო საზოგადოებას შობა-ახალი წელი მიუზიკლით „ვერის უბნის მელოდიებით“ მიულოცეს.
პროექტი განხორციელდა სასკოლო საზოგადოების ჩართულობით, ხოლო მისი ავტორი თამარ დავითაშვილი გახლავთ.
ღონისძიებაზე მიწვეულ სტუმართა შორის იმყოფებოდა კომპოზიტორი კახა ცაბაძე.
ღონისძიება შთამბეჭდავად წარიმართა და დამსწრე საზოგადოებას დაუვიწყარი ემოციები აჩუქა.
სკოლა თანამშრომლობისა და მხარდაჭერისთვის განსაკუთრებულ მადლობას უხდის მოსწავლეებს, მშობლებს, მიწვეულ სტუმრებს, ანსამბლ „ბარაკონს“.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“