მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჩვენ ვართ ერთი მთლიანი გუნდი, არ ვართ სკოლა ცალკე, მშობელი ცალკე, ჩვენ ვართ სასკოლო საზოგადოების წევრებიც და არსებულ გამოწვევებს ერთად უნდა შევეჭიდოთ, – ამის შესახებ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორმა, ბერიკა შუკაკიძემ საქართველოს პირველი არხის გადაცემაში „გადაწყვეტილება“ განაცხადა.
„გაზრდილი ავტონომია ლოგიკურად ნიშნავს გაზრდილ პასუხისმგებლობას. საფეხბურთო ენაზე რომ ვთქვათ, ბურთი ახლა სკოლის მოედანზეა, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ჩვენ სკოლებს გამოწვევების წინაშე მარტო ვტოვებთ. კონკრეტულად გეტყვით, რას ვაპირებთ. ჩვენი ყველა მცდელობა მიმართული იქნება იმისკენ, რომ სასკოლო საზოგადოება როდესაც გაიხსნება, ერთმანეთის ნდობა ექნებათ და ერთმანეთთან ისაუბრებენ, რა საჭიროებები აქვთ, ავტორიზაცია დაუჭერს მხარს მათ საჭიროებებს; შემდგომ წლებში უკვე ეროვნული შეფასებები დაადგენს კონკრეტული სკოლის საჭიროებებს; ამ საჭიროებების ანალიზი, რომელშიც დაგვეხმარებიან ავტორიზაციის და მასწავლებელთა სახლის ექსპერტები, მოიტანენ ჩვენამდე ამ საჭიროებებს და ერთი ფანჯრის პრინციპი იმოქმედებს, რომ არ დაიბნენ სასკოლო საზოგადოების წევრები. ერთი ფანჯრის პრინციპი ნიშნავს იმას, რომ ჩვენამდე მოვა ყველა პრობლემა, რომელიც აქვს მასწავლებელს, დირექტორს, მშობელს და მოსწავლეს. ჩვენ გვაქვს ამის ძალიან კარგი გამოცდილება. დარეგისტრირდება კონკრეტული სკოლის, კონკრეტული მასწავლებლის საჭიროებები და ჩვენ უზრუნველვყოფთ დახმარებას“, – განაცხადა შუკაკიძემ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
რომელი უნივერსიტეტების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაცია განიხილება 1-ელ ივლისს - სია
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს