| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N49 საჯარო სკოლაში, სასწავლო წლის განმავლობაში, არაერთი საინტერესო აქტივობა გაიმართა. მათ შორის იყო ქართული ენისა და ლიტერატურის და ხელოვნების ინტეგრირებული პროექტი.
სასკოლო პროექტის - „კულტურული მემკვიდრეობა“ ფარგლებში, პედაგოგების ია ჯიქიასა და ანა ბედიაშვილის ხელმძღვანელობით, IV კლასის მოსწავლეებმა თემაზე - „ადამიანი თავისი ბუნებით შემოქმედია“ იმუშავეს.
ღონისძიების ფარგლებში, მოსწავლეებმა ხელოვნების სამი დარგი - მწერლობა, მუსიკა და მხატვრობა, განიხილეს. ისინი აქტივობებში დიდი მონდომებით, ინტერესითა და ხალისით ჩაერთნენ. წაიკითხეს სტროფები პოემა „ვეფხისტყაოსნიდან“, რათა უკეთ გაეაზრებინათ პოეზიაში რითმის, კეთილხმოვანების და ღრმა შინაარსის მნიშნელობა.
გარდა ამისა, ინფორმაცია ავსტრიელი მუსიკოსის - მოცარტის შესახებ მოისმინეს. ასევე, ინფორმაცია ნიკო ფიროსმანაშვილის ბიოგრაფიაზეც გაიგეს.
IV კლასის მოსწავლეებმა, ფიროსმანის ნამუშევრების შთაგონებით, ნამუშევრები შექმნეს და გამოფენა მოაწყვეს. როგორც სკოლაში ამბობენ, მოსწავლეებმა მკაფიოდ შეიგრძნეს ხელოვნების როლი საზოგადოების ცხოვრებაში.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
რეკომენდაციები, სწავლის მეთოდები და სტრატეგიები მასწავლებლის სახლისგან - ვებინარის დეტალები
როგორ უნდა შეფასდნენ მოსწავლეები, განმავითარებელი შეფასებით სემესტრის ბოლოს - დეტალური ინფორმაცია პედაგოგებისთვის
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
მოსწავლეებმა ტექსტური და თეატრალური ფორმების სინთეზით შეძლეს ემოციური და ინტელექტუალური ჩართულობის გამოხატვა
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან