მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„სასწავლო მენიუ“ დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტია და მისი დადებითი მხარე ის გახლავთ, რომ ის მოსწავლეებს არჩევანს სთავაზობს, აირჩიონ დავალება, რომელიც მათ ინტერესებს, მზაობასა და სწავლის სტილს შეეფერება.
მოსწავლეებს ირჩევენ შესწავლის ფორმას, დავალების ტიპსა ან ამ დავალების შესასრულებლად საჭირო დროს. სასწავლო მენიუ მასწავლებელს საშუალებას აძლევს, დავალებები მოსწავლეებს „მოარგოს“ და სასწავლო პროცესში ყველა მოსწავლე ჩართოს.
პედაგოგი სასწავლო მენიუს შემუშავების შემდეგ მას მოსწავლეებს წარუდგენს, ბავშვები კი აირჩევენ დავალებებს და თავად განსაზღვრავენ მათი შესრულების თანამიმდევრობას. რაც შეეხება თავად ასარჩევ დავალებებს. სასწავლო მენიუში წარმოდგენილი უნდა იყოს სავალდებულო, არჩევითი და არასავალდებულო ანუ სურვილით შესასრულებელი დავალებები. სავალდებულო დავალებებში, ბუნებრივია, შეტანილი უნდა იყოს სავალდებულო აქტივობები, არჩევითში ყველა დავალების შესრულება არ არის აუცილებელი, არასავალდებულო დავალება დამატებით სასწავლო აქტივობებს მოიცავს, მათი შესრულება არ არის აუცილებელი, თუმცა სასურველია.
სასწავლო მენიუზე მუშაობის დროს მასწავლებელი აქტიურად უნდა იყოს ჩართული მოსწავლეთა მონიტორინგის პროცესში, პასუხობდეს მათ კითხვებს და გასცემდეს ეფექტურ უკუკავშირს.
სასწავლო მენიუ ნამდვილად ეფექტური ინსტრუმენტია თუ გსურთ, მოსწავლეებს საჭიროებების მიხედვით, თავისზე მორგებული დავალებები შეასრულებინოთ, თუმცა აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ მისი შედგენა დიდ ძალისხმევას და დროს მოითხოვს. ამიტომ, სასურველია, მასწავლებელმა ამ ინსტრუმენტის გამოყენება ხშირად თუ არა, გარკვეული პერიოდულობით მაინც მოახერხოს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის - საგამოცდო დრო და მაქსიმალური ქულები ცნობილია
რამდენი ქულა უნდა აიღოთ თითოეულ საგანში, რომ გამოცდა ჩაბარებულად ჩაგეთვალოთ - ინფორმაცია მასწავლებლის გამოცდაზე გასვლის მსურველებისთვის
„მოსწავლის ნდობის მოპოვებისთვის აუცილებელია მათთან მეგობრული ურთთიერობების დამყარება“
ღონისძიებას ხელმძღვანელობდა ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი, ნინო ხუხუნი