სიახლეები
სკოლები

ხონის N2 საჯარო სკოლაში პროექტებით სწავლება წარმატებით მიმდინარეობს 
12-04-2023
-
+


აკაკი ჩხენკელის სახელობის ქალაქ ხონის N2 საჯარო სკოლაში ყოველთვის გამორჩეული და საინტერესო აქტივობები თუ ღონისძიებები იმართება. 

ამჯერად კი, სკოლაში intel-ის 4 პროექტი განხორციელდა. 

პროექტი „ბედნიერი ხარ?" - მასწავლებლების ალისა ჩარკვიანისა და თამარ ჩხენკელის ხელმძღვანელობით გაიმართა. მის ფარგლებში, მე-5 კლასის მოსწავლეებმა ისაუბრეს, თუ როგორ უნდა იყვნენ ონლაინ სივრცეში ფრთხილად, მოიქცნენ პასუხისმგებლობითა და კეთილსინდისიერად. მათ მანქანური სწავლების არსი გაიაზრეს, შექმენეს მანქანა, რომელიც პასუხობს მათ შეკითხვებსა და ბრძანებებს.

პროექტი - „ტყის ხანძრების გამოძიება“ პედაგოგების თამარ მეშველიანისა და თამარ ჩხენკელის ხელმძღვანელობით განხორციელდა. მე-8 კლასის მოსწავლეებმა გაიაზრეს წვისთვის საჭირო პირობები, გააანალიზეს სივრცითი მონაცემები ტყის ხანძრის ადგილმდებარეობის ტენდენციების დასადგენად, შეეაფასეს ადამიანის მიერ გამოწვეული ცვლილებების როლი ტროპიკებში, რომლებიც იწვევენ ტყის ხანძარს, მათ Global Forest Watch Fires (GFW-Fires) გამოიყენეს, რომელიც ვებ-ზე დაფუძნებული GIS ინსტრუმენტია.

კიდევ ერთი პროექტი - „ჩემი 3D ვულკანი“ - გეოგრაფიაში, მასწავლებელ ეთერი ქუთათელისა და კომპიუტერული ტექნოლოგიების პედაგოგის თამარ ჩხენკელის ჩართულობით, გაიმართა. აღნიშნული პროექტის ფარგლებში, მე-7 კლასის მოსწავლეებმა ამოიცანეს სიტყვები, რომლებიც დაკავშირებულია ვულკანებთან, შექმენეს ვულკანის ტიპის 3D მოდელები, ახსნეს ვულკანების ამოფრქვევის მიზეზები, იმსჯელეს ვულკანური ამოფრქვევის ეფექტებზე, დაამზადეს პოსტერები, ხელით შექმნეს 3D ვულკანის მოდელი, მიმართეს tinkercad.com-ზე 3D დიზაინის ძირითად ფუნქციას და სხვადასხვა ტიპის ვულკანის მოდელი დაამზადეს. შემდეგ კი, აღნიშნული მოდელები საერთო პრეზენტაციის შეაქმნელად გამოიყენეს.

ბიოლოგიაში, მასწავლებელ დალი მარდალეიშვილის ხელმძღვანელობით, პროექტი „ხორცი თუ მარცვლეული“ განხორციელდა. მე-10 კლასის მოსწავლეებმა ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობა გააცნობიერეს, თვისებრივი და რაოდენობრივი მონაცემების სხვადასხვა ფორმით ჩაწერისა და ორგანიზების გზებს გაეცნენ, მონაცემების ორგანიზებისთვის ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების მნიშვნელობა გაიგეს. მათ მონაცემების გაანალიზება და არგუმენტირებული მსჯელობის საფუძველზე დასკვნების გამოტანა და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებისა და ტექნოლოგიების მიღწევების ყოველდღიურობასთან დაკავშირება შეძლეს. 

ყველა პროექტმა ძალიან ნაყოფიერად და საინტერესოდ ჩაიარა. 

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ამბროლაურს ესტუმრა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
სიახლეები
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ამბროლაურს ესტუმრა
სტუდნეტების ნაწილმა აუდიტორიები დატოვეს და საპროტესტო აქციებს უერთდებიან -  ვრცელდება პროფესორ-მასწავლებელთა ნაწილის მიმართვაც
როდიდან გამოიდარებს - გარემოს ეროვნული სააგენტოს პროგნოზი
საჯარო სკოლების დირექტორობის კანდიდატებთან გასაუბრებები განახლდა
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მოსწავლეები ექსკურსიიდან დაუვიწყარი შთაბეჭდილებებითა და ახალი ცოდნით და ინფორმაციით დატვირთულნი დაბრუნდნენ
ბავშვებმა მოამზადეს პრეზენტაციები, დაამზადეს პოსტერები, იმსჯელეს რით გავს და განსხვავდება ამ ქვეყნების სააღდგომო ტრადიციები
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება