მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზესტაფონის N5 საჯარო სკოლას არაერთი წარმატებული მოსწავლე ჰყავს, მათ შორისაა კესო თუთბერიძე, რომელმაც ეროვნულ კონკურსში გაიმარჯვა.
2-5 აპრილს, ზესტაფონში, მუნიციპალიტეტებს შორის, ქართული მუსიკის VII ეროვნული კონკურსი ჩატარდა, რომლის ინიციატორი ხელოვნების სკოლასთან ერთად, ქართველი პიანისტი ვალერიან შიუკაშვილი გახლდათ.
კონკურსში, სხვადასხვა რეგიონებიდან, ქვეყნის მასშტაბით 26 მუსიკალური სკოლა მონაწილეობდა.
ზესტაფონის N5 საჯარო სკოლის მე-6ბ კლასის მოსწავლე კესო თუთბერიძე კი, კონკურსის გამარჯვებული და I პრემიის მფლობელი გახდა.
კესოს დამრიგებელი ასმათ გიორგაძე გახლავთ.
აღსანიშნავია, რომ კესო ლაღიძის სამუსიკო სკოლის აღსაზრდელია, რომლის დირექტორი ლალი თუთბერიძე, სასწავლო ნაწილის გამგე კი - ნინო წერეთელია.
კესოს, ამ მცირე ასაკში უამრავი ლაურეატის წოდება აქვს მოპოვებული, რაშიც დიდი წვლილი უდიდესი ტრადიციების მქონე მუსიკალურ სკოლას და მის პედაგოგ, სოფო ხუციშვილს მიუძღვის.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, კესო 3 წლიდან ეუფლება სიმღერას, 5 წლის ასაკში ვალერიან შიუკაშვილის აღმოჩენა გახდა, მდიდარი შინაგანი ბუნებით და ფაქიზი ბგერით, რაც მისი შესრულების განსაკუთრებულ მანერაში გამოიხატება.
ზესტაფონის N5 საჯარო სკოლის დირექცია და პედკოლექტივი სიამაყით ულოცავს კესოს ამ დიდ აღიარებას და მომავალშიც უდიდეს წარმატებას უსურვებს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი