სიახლეები
სკოლები

ქუთაისის N21 სკოლის პედაგოგ ნონა მამრიკიშვილის გაკვეთილმა საგნობრივი ქოუჩისგან მაღალი შეფასება დაიმსახურა
06-04-2022
-
+


ქუთაისის N21 საჯარო სკოლის მასწავლებლის ნონა მამრიკიშვილის გაკვეთილი საგნის ქოუჩმა დადებითად შეაფასა. 

ქოუჩი კომპლექსური დავალების მოსამზადებელი ეტაპს დააკვირდა, რომლის მიხედვითაც მოსწავლეებს ანალიტიკური ესსე “პიროვნება - ბრბოს მსხვერპლი“ უნდა დაეწერათ. მათ დავალება მასშემდეგ მისცეს, რაც მიხეილ ჯავახიშვილის მოთხრობა „ეშმაკის ქვა" და გუსტავ ლე ბონის ,„ბრბოს ფსიქოლოგია" შეისწავლეს. 

ქოუჩმა ბელა დურგლიშვილმა მასწავლებლის მუშაობა და გაკვეთილის მიმდინარეობა დადებითაც შეაფასა.

სკოლა ამაყობს პედაგოგით და წარმატებას უსურვებს.

„ახალი სკოლის მოდელის“ ფარგლებში გრძელდება სკოლის თანამშრომლობა და ქოუჩინგი. გაკვეთოილზეა შემოქმედებითი ძიებითა და ცოდნის დიდი მარაგით, სიახლეებით, მაღალი კულტურით, მაღალი პროფესიული თვისებებითა და კომპედენციით გამორჩეული მასწავლებელი ნონა მამრიკიშვილი.
ქოუჩმა ქალბატონმა ბელა დურგლიშვილმა მაღალი შეფასება მისცა გაკვეთილს.
ქოუჩის მიერ აღინიშნა, რომ გაკვეთილზე პედაგოგი ხასიათდებოდა მოქნილობით, მობილურობით, კრეატიულობით. მაქსიმალურად საინტერესო პირობები შექმნა მოსწავლეთა შესაძლებლობების განვითარებისათვის. იყო კომფორტი, თავისუფალი აზროვნება, ცოდნის აღმოჩენა, პროგრესული შეხედულებები და იდეები, სუფევდა მოტივაცია და ინტერესი, შედეგიანობა, კომპლექსური აზროვნება, პრაქტიკული და შემოქმედებითი უნარები.
მომავალ წარმატებებს ვუსურვებთ ნიჭიერ ქალბატონს“,- წერია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
რა ვადებში უნდა წარადგინოთ ატესტატი და როგორ უნდა გაიგოთ თქვენ გეხებათ თუ არა ეს ინფორმაცია
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


უფროსი სპეციალური მასწავლებლის საგამოცდო ტესტის აღწერა
თუ ეჭვი გაქვთ, რომ ბაღში ბავშვზე ძალადობენ - რეაგირების დოკუმენტი შემუშავდა
„ინკლუზიური სისტემები, სერვისები და პრაქტიკები თითოეული ბავშვისთვის” - ინფორმაცია სპეციალისტებისთვის და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მათ შორის იყო გაზაფხულის პირველი დღესასწაულების - დედისა და ქალთა საერთაშორის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
მოსწავლეებმა სხვადასხვა შემოქმედებითი ნომერი გამართეს
მოსწავლეებმა ანბანის შესწავლა მრავალფეროვანი აქტივობით აღნიშნეს
სკოლაში, მოსწავლეს კონფერენციაში წარმატებით მონაწილეობას ულოცავენ
საინტერესო
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
სიახლეები
საზოგადოება