მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ეროვნულ- დემოკრატიული ინსტიტუტის (NDI) მიერ ჩატარებული უახლესი კვლევის თანახმად, საქართველოს მოსახლეობა მიიჩნევს, რომ მათთვის მნიშვნელოვან საკითხებთან მიმართებაში - როგორიცაა სიღარიბე, კრიმინალი, ტერიტორიული მთლიანობა და განათლება, ბოლო 10 წლის განმავლობაში სიტუაცია გაუარესდა.
კითხვაზე, რომელი ეროვნული დონის საკითხია თქვენთვის და თქვენი ოჯახისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი, გამოკითხულთა 11 პროცენტი განათლებას ასახელებს.
რაც შეეხება კითხვას, თუ რა მდგომარეობაა განათლების მიმართულებით ქვეყანაში, მოსახლეობის 51 პროცენტი ფიქრობს, რომ ამ მხრივ მდგომარეობა გაუარესებულია, 20 პროცენტის აზრით ვითარება გაუმჯობესდა, 21 პროცენტს მიაჩნია, რომ არ შეცვლილა, 8 პროცენტმა კი არ იცის ამ კითხვაზე პასუხი.
როგორც კვლევაში ვკითხულობთ, მმართველი პარტიის მხარდამჭერების 64 პროცენტისთვისაც განათლების მიმართულებით ბოლო 10 წლის განმავლობაში მდგომარეობა გაუარესებულია.
NDI-ს ინფორმაციით, კვლევა 2021 წლის 7-13 დეკემბრის პერიოდში საქართველოს მასშტაბით 2 099 სატელეფონო ინტერვიუს წარმომადგენლობითი შერჩევის საფუძველზე, ქვეყნის სრულწლოვან მოსახლეობას შორის ჩატარდა (ოკუპირებული ტერიტორიების გამოკლებით). გამოკითხვის საშუალო ცდომილების ზღვარი არის +/- 1.4 პროცენტი. რესპონდენტები შემთხვევით ნომერზე დარეკვის მეთოდით შეირჩნენ. კვლევა CRRC-საქართველომ ჩაატარა.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
რა ფუნქცია ექნება და რას გააკეთებს სკოლებისთვის რეგიონული განვითარების სამინისტრო
„საქართველოს მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი არ არის ორიენტირებული იმაზე, მათმა შვილებმა სწავლა გააგრძელონ ევროპულ უნივერსიტეტებში საბაკალავრო დონეზე“...
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“