მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
იოსებ ოცხელის სახელობის ქუთაისის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეები წარმატებული ისტორიებით გამორჩეულები არიან. ერთ-ერთ ასეთ საამაყო მოსწავლეს დღეს გაგაცნობთ.
მე-6ბ კლასის მოსწავლე ბექა მესხი დასახელდა ყველაზე ნორჩ გამარჯვებულად ფეხბურთის ისტორიის ზედმიწევნით ცოდნისთვის. ბექას სატელევიზიო გადაცემამ ფასიანი საჩუქრით დააჯილდოვა.
ქუთაისის N2 საჯარო სკოლა ნიჭიერ მოსწავლეს მომავალშიც წარმატებას უსურვებს:
„ეს ის შემთხვევაა, როცა წარსული შენთვის ძალზედ მნიშვნელოვანია. როცა ინტერესი იმდენად ძლიერია, სულგანაბული მოგზაურობ დიდებულ წარსულში.
ბექა მესხი, იოსებ ოცხელის სახელობის N2 საჯარო სკოლის მეექვსე ბ კლასის მოსწავლეა (დამრიგებელი ბელა ხეცურიანი). ბექა დიდი ინტერესით მონაწილეობდა ვიქტორინათა ჯაჭვში, რომელიც იმ პერიოდს ეხება, როცა თავად ჯერ კიდევ დაბადებული არ იყო, იგი ყველაზე ნორჩი გამარჯვებულია მერვე სატელევიზიო ვიქტორინაში - „ვინ უფრო კარგად იცის ფეხბურთის ისტორია“. პირველი არხის გადაცემამ „ტაიმაუტი“ ბექა დაასახელა ყველაზე ნორჩ გამარჯვებულად ფეხბურთის ისტორიის ზედმიწევნით კარგად ცოდნისთვის. გადაცემის წამყვანებმა, ქეთი ხატიაშვილმა და გიორგი თვალაბეიშვილმა, ბექას გადასცეს „მეგატექნიკის“ 200 ლარიანი ვაუჩერი და მიიწვიეს გადაცემაში.
წარმატებები ბექას. გვჯერა, რომ ის კიდევ არაერთხელ ასახელებს მშობლიურ სკოლას, ქალაქს და ოჯახს“ - ნათქვამია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ