მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროექტის „მე ვიცი და ვიცავ ჩემს უფლებებს“ ფარგლებში თელავისა და გურჯაანის მუნიციპალიტეტის 7 სოფლის სკოლის მოსწავლეებისთვის ერთობლივი შემეცნებითი და სტატეგიული თამაშები გაიმართა. თამაშებში აქტიურად იყვნენ ჩართული გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ შაშიანის საჯარო სკოლისა და სოფელ ვაჩნაძიანის საჯარო სკოლის მოსწავლეები.
თამაშებში ასევე ჩართული იყვნენ კახეთის პოლიციის დეპარტამენტის ინსპექტორ-გამომძიებლები, მანდატურები, სკოლის წარმომადგენლები, სამოქალაქო განათლების პედაგოგები და 150 მოზარდი.
„ახალი, საინტერესო, სახალისო და მიზნობრივი აქტივობა, რომელმაც კმაყოფილი დატოვა მასში ჩართული ყველა მხარე...ჩვენ ვიცით და ვიცავთ ჩვენს უფლებებს...
მსგავსი ერთობლივი ღონისძიებებები მიზნად ისახავს სამართალდამცავებსა და მოზარდებს შორის ნდობის გაღრმავებას, გუნდში მუშაობისა და არაძალადობრივი კომუნიკაციის კომპეტენციების განვითარებას.
პროექტი „მე ვიცი და ვიცავ ჩემს უფლებებს“, ხორციელდება PH international - „სკოლის, საზოგადოების და პოლიციის თანამშრომლობის პროგრამის „ (SCOPE) ფარგლებში, აშშ-ს სახელმწიფო ანტინარკოტიკული და სამართალდამცავ ორგანოებთან თანამშრომლობის ბიუროს ფინანსური მხარდაჭერით“, - წერია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი