მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
1 თებერვალს, ჯანდაცვისა და განათლების სამინისტროების მიერ შემუშავებული წესებისა და რეკომენდაციების დაცვით, შუახევის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტაკიძეების საჯარო სკოლაში სასწავლო პროცესი საკლასო ოთახებში განახლდა.
სკოლა რეგულაციებს ზედმიწევნით იცავს.
„თითოეული მოსწავლე საგაკვეთილო პროცესის დაწყებამდე გაეცნო ყველა ძირითად მოთხოვნასა და მისი შესრულება-დაცვის წესებს.
ასევე ყველა მასწავლებელი აქტიურად ჩაერთო, როგორც თვით, ასევე მოსწავლეთა მიმართ, როგორც ჰიგიენური, ასევე დისტანციური მანძილის დაცვა-ყურადღების საქმეში საგაკვეთილო და დასვენების დროს.
ჩვენს საყვარელ მოსწავლეთა დღევანდელი დღის სიხარულითა და მოტივაციით, მასწავლებელთა ყურადღებითა და მშობელთა დიდი თანადგომით, გვჯერა ყველას, რომ ჩვენ ყოველთვის შეგვიძლია მივაღწიოთ სასურველ შედეგს! ჯანმრთელობასა და წარმატებულ მეორე სემესტრს გისურვებთ ჩვენო ძვირფასო მოსწავლეებო!“,- ნათქვამია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„სკოლა ჩემთვის ოჯახია, სადაც უფრო მეტ დროს ვატარებ“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი