მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლაგოდეხის მუნიციპალიტეტის სოფელ მაწიმის საჯარო სკოლის პედაგოგიური კოლექტივი ღრმა მწუხარებას გამოთქვამს კოლეგის - მზია დაუდაშვილის გარდაცვალების გამო.
პედაგოგები სამძიმრის წერილს ავრცელებენ.
„არაჩვეულებრივი ადამიანი და მეგობარი, გულისხმიერი კოლეგა და ამაგდარი მასწავლებელი, ყოველთვის სარგებლობდა პედაგოგებსა და მოსწავლეებს შორის დიდი სიყვარულით.
წლების განმავლობაში მზია (მაია) დაუდაშვილი მაწიმის საჯარო სკოლაში ასწავლიდა რუსულ ენასა და ლიტერატურას; ამჟამად კი იგი სპეციალური მასწავლებელი გახლდათ. მისი დამოკიდებულებები მოსწავლეების მიმართ კიდევ უფრო მზრუნველობითა და პასუხისმგებლობებით იყო სავსე. სამწუხაროდ, აღარ დასცალდა. ძალიან გვიმძიმს მასზე წარსულში საუბარი: მას ხომ წინ კიდევ უამრავი საინტერესო საქმე ელოდებოდა, მას ხომ ჯერ კიდევ უამრავი მოსწავლე უნდა აღეზარდა.
ვიზიარებთ მისი ოჯახის წევრებისა და ახლობლების მდგომარეობას. სამძიმარს ვუცხადებთ მათ. უფალმა ნათელი დაუმკვიდროს მაიკო მასწავლებელს, ჩვენს კეთილ და გულმართალ კოლეგას“,- ნათქვამია მასწავლებელთა სამძიმრის წერილში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი