მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N149 საჯარო სკოლის 2019-2020 სასწავლო წელს საშუალო საფეხური დაასრულა 39-მა მოსწავლემ და აქედან 4 მედალოსანია.
ოქროს მედლის ერთი კანდიდატი - ანა ლოლაძე, ხოლო ვერცხლის მედალს მიიღებენ: ანა ადამაშვილი, თამარ ჩიხლაძე და სანდრო გუდიაშვილი.
ეროვნულ გამოცდებზე კი სკოლის 33 მოსწავლე გავიდა, რომელთაც წარმატებით გადალახეს ბარიერი, მათ შორის კი უმაღლესი ქულები შემდეგმა მოსწავლეებმა მიიღეს:
თამარ ჩიხლაძემ, ქართულ ენისა და ლიტერატურის ტესტში უმაღლესი 70-დან, 67 ქულა აიღო, ინგლისური ენაში კი- 77; ასევე უცხოური ენის გამოცდაზე მარიამ ნიჟარაძემ 79, ანა ლოლაძემ - 78, დავით ბერაძემ - 76, დავით კასოევმა - 76, გიორგი თორიამ - 76, ანა კენჭიაშვილმა - 76 და სანდრო გუდიაშვილმა 75 ქულა მიიღეს.
ისტორიის გამოცდა ანა ლოლაძემ - 60, ზაურ კახნიაშვილმა - 57, მარიამ მარიდაშვილმა -56, ანა ადამაშვილმა - 55, ხოლო დავით კასოევმა 55 ქულით ჩააბარეს (უმაღლესი ქულა 60);
რაც შეეხება ბიოლოგიის გამოცდას, მარიამ ნიჟარაძემ, უმაღლესი 70-დან, 68 ქულა მიიღო.
N149 საჯარო სკოლის დირექცია წარმატებებს უსურვებს სკოლის კურსდამთავრებულებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი