მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ როდინაულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა 2019-2020 სასწავლო სასწავლო წელი წარმატებით დაამთავრეს.
სკოლას წელს ერთი ოქროსმედალოსანი კურსდამთავრებული ჰყავს. სკოლა ოქროს მედალზე ნუგზარ გოგბერაშვილმა დაამთავრა.
ასევე საბაზო საფეხური წარჩინებით დაასრულეს მოსწავლეებმა - გივი გვენეტაძემ, მარიამ გოგბერაშვილმა, იური ვარდოსანიძემ, გიორგი ზიბზიბაძემ, ნინო კვინიკაძემ, ქრისტინე კობახიძემ, ანა ლობჯანიძემ, თამარ მესხიშვილმა და საბა მშვილდაძემ. მოსწავლეებს წარმატებით სწავლისთვის საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო კომპიუტერით დააჯილდოებს.
სკოლის დირექცია მოსწავლეებს და კურსდამთავრებულებს წარმატებას ულოცავს და წინსვლას უსურვებს.
„ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ როდინაულის საჯარო სკოლას 2019-2020 სასწავლო წელს ყავს ერთი ოქროსმედალოსანი ნუგზარ გოგბერაშვილი, პროგრამის - „ჩემი პირველი კომპიუტერი“ ფარგლებში ლეპტოპები გადაეცემათ საჩუქრად 9 მოსწავლეს: გივი გვენეტაძეს, მარიამ გოგბერაშვილს, იური ვარდოსანიძეს, გიორგი ზიბზიბაძეს, ნინო კვინიკაძეს, ქრისტინე კობახიძეს, ანა ლობჯანიძეს, თამარ მესხიშვილს, საბა მშვილდაძეს.
სკოლის დირექცია წარმატებას უსურვებს სკოლის ყველა კურსდამთავრებულს. წარმატებულ, ნაყოფიერ და საინტერესო მომავალს უსურვებს მათ და სკოლის ყველა მოსწავლეს“,- აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
2026 წელს ეროვნული გამოცდები ჩატარდება - ცნობილია ჩასაბარებელი საგნები და პროგრამები
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი