მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის განთიადის საჯარო სკოლას დიდი ისტორიული წარსული აქვს.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, სოფელში სკოლა ჯერ კიდევ 1923 წელს გაიხსნა.
„ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის სოფელი განთიადი ერთ-ერთი უძველესი სოფელია. განთიადს უძველეს პერიოდში „ხვანიაური“ ერქვა. ოსმალეთის პერიოდში- „ყარადერე“ (შავი ღელე) . „განთიადი“ 1948 წლის 3 სექტემბერს დაერქვა. აღნიშნულ სოფელში სკოლა 1923 წლის 10 სექტემბერს გაუხსნიათ. სკოლა ერთსართულიანი ყოფილა. შედგებოდა 5 ოთახისაგან. სკოლის მეორე სართული დაშენდა 1948წ. არჩილ დავითაძის თანოსნობით, რომელსაც მხარში ედგა სოფლის აქტივისტი და კოლმეურნეობის თავჯდომარე, ახმედ მხეიძე. დირექტორები:
1) თამარ ბახტაძე (1939-42წწ;)
2) მარო ამბროლაძე (1942-43წწ;)
3) აკაკი გოგუაძე (1943-44წწ;)
4) ქსენია დონდუა (1944-45წწ;)
5) არჩილ დავითაძე (1945-51წწ;)
6) ნინა განუგრავა (1951-56წწ;)
7) ილია ჟღენტი (1957-66წწ;)
8) მირიან სტამბოლიშვილი (1966-69წწ;)
9) მიხეილ ხანთაძე (1970-80წწ;)
10) დემნა ალანია (1980-2005წწ. ) ორგანიზატორი: მადონა ბოლქვაძე, სასწავლო ნაწილი: ამირან ჭანიძე)
11) ლამარა კოხრეიძე (2005-დღემდე);
სკოლა დაკომპლექტებულია მაღალკვალიფიციური პედაგოგებით. ჩვენს სკოლას აქვს ბიბლიოთეკა 14000-ათასზე მეტი წიგნით.“,-წერს სკოლის წარმომადგენელი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„პედაგოგებთან ერთად, თავს არ ვზოგავთ, ბავშვებისთვის სკოლაში გატარებული დრო იყოს პროდუქტიული და დაუვიწყარი“
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ