მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N24 საჯარო სკოლის პედაგოგთა ჯგუფი, მათივე თხოვნით, თბილისის მუნიციპალური მუზეუმების გაერთიანებამ მუზეუმებში მიიწვია.
პედაგოგებმა მოინახულეს ილია ჭავჭავაძის, ვახტანგ ჭაბუკიანის, მერაბ კოსტავასა და ნიკოლოზ ბარათაშვილის სახლ-მუზეუმები.
„საოცარმა გარემომ, პროფესიონალი გიდების მიერ ამომწურავად გადმოცემულმა უზღვავმა მასალამ, შთამბეჭდავმა ინფოტურმა და უნიკალურმა ექსპონატებმა ძალიან სასიამოვნო, შემეცნებითი და ემოციურად დატვირთული გახადა ეს დღე.
პედაგოგებმა ამ ვიზიტისას დაინახეს, თუ რა არის თბილისის მუზეუმების გაერთიანების მთავარი პრიორიტეტი, კერძოდ, სამეცნიერო და საგანმანათლებლო მიმართულება, რომლის მიზანიც სამუზეუმო ფონდების აქტიური გამოყენება და საგანმანათლებლო რესურსად ქცევაა.
სკოლის დირექცია და პედაგოგთა ჯგუფი დიდ მადლობას უხდის თბილისის მუზეუმების გაერთიანებას ასეთი შთამბეჭავი დღისთვის და გამოთქვამს მზადყოფნას, რომ საინტერესოდ დაგეგმონ და გონივრულად გამოიყენონ ეს მნიშვნელოვანი სივრცეები მომავალი თაობების აღზრდა-განვითარების საქმეში“,-ნათქვამია სკოლის განცხადებაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სკოლებში რეაბილიტაციის მიმართულებით არის გარკვეული შეფერხებები
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლა ყოველწრიულად განსაკუთრებულად ემზადება ახალი სასწავლო წლის დასაწყებად
ასევე ვულოცავთ ჩვენი სკოლის მე-9 კლასელ ალექსანდრე გამსახურდიას სსიპ კადეტთა სამხედრო ლიცეუმში მოწყობას
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი