| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ილია ჭავჭავაძის სახელობის ახალქალაქის N3 საჯარო სკოლაში კომპლექსური დავალებებით სწავლება წარმატებით მიმდინარეობს. მოსწავლეები შემოქმედებითი ტიპის დავალებებს დიდი პასუხისმგებლობით უდგებიან და ხალისითა და ინტერესით ასრულებენ. პედაგოგები კი მრავალფეროვნებით ანებივრებენ.
ახლახან, სკოლის მეოთხეკლასელებმა მასწავლებელ ცისანა შერგილაშვილის ხელმძღვანელობით, ქართულში იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობის - „ჩიტის“ მთავარი სათქმელის მიხედვით, პოსტერები შექმნეს.
მოსწავლეებმა მოიძიეს წიგნებიდან, ფილმებიდან, რეალური ცხოვრებიდან და წარმოადგინეს მაგალითები, რომლებიც შეესატყვისებოდა მოთხრობის დედააზრს, რომ თავისუფლება ყველა სიკეთეზე უკეთესია. ტყვედ ყოფნას კი ყოველთვის თავისუფლება სჯობს, ამიტომ ყველა სულდგმული თავისუფლებას ესწრაფვის.
მოსწავლეებმა პოსტერებზე მუშაობისას გამოიყენეს ანდაზები და ბრძნული გამონათქვამები.
აღსანიშავნია, რომ განხორციელებული კომპლექსური დავალება და თემატური მატრიცა შექმნილია თავად მასწავლებლის ცისანა შერგილაშვილის მიერ.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“