მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჭალადიდის საჯარო სკოლის პედაგოგები სწავლებისას მრავალფეროვან მეთოდებსა და სტატეგიებს მიმართავენ, რაც სასწავლო პროცესს მეტად საინტერესოს და შეცნებითს ხდის.
მათ შორის აღსანიშნავია, მე-5 კლასში ჩატარებული შთამბეჭდავი საჩვენებელი გაკვეთილი სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში.
პედაგოგმა მოსწავლეებს როლური თამაში შესთავაზა. ბავშვებმა კი მინი სპექტაკლი - მსოფლიო მხატვრების საუკეთესო ნამუშევრების აუქციონი - დადგეს.
„შთამბეჭდავია, რომ თავისი ნახატი წარმოადგინა და ავტობიოგრაფიაზე გვესაუბრა არაერთი ცნობილი მხატვარი: ვან გოგი, კლოდ მონე, სალვადორ დალი, რემბრანტი....და ჩვენი გამოჩენილი ქართველი მხატვრები: ფიროსმანი, ლადო გუდიაშვილი, ელენე ახვლედიანი... აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ მთელ კლასს ჰქონდა მომზადებული პრეზენტაცია, იმდენად კარგად იცნობენ მიმდინარეობებს, ხატვის სტილს... “,- გვიყვებიან პრეზენტაციის შესახებ სკოლაში და ახარებთ მოსწავლეთა აქტიურობა და შემოქმედებითობა.
მოსწავლეთა ხელოვნების მასწვლებელი ნანა თაკალანძე გახლავთ.
მე-5 კლასელები (მასწავლებელი - მაია ნოდია) მარტის დღესასწაულებსაც გამოეხმაურნენ და აქვე წაიკითხეს ლექსები დედაზე, ქალზე, სიყვარულზე, დედაშვილობის ძალაზე...
„წარმატებები მინდა გისურვოთ ყველას - ჩემს პატარა მეგობრებსა და საგნის მასწავლებლებს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
უფროსის სტატუსი 167 პედაგოგს და 47 სპეცმასწავლებელს მიენიჭა - ფინანსთა სამინისტროს ანგარიში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მოსწავლეებს ვუქმნით საზეიმო განწყობას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი