| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნახიდურის საჯარო სკოლის მოსწავლეები აქტიურად ერთვებიან სხვადსხვა საგანამანათლებლო ინიციატივებში და ტავიანთ შესაძლებლობებს წარმოაჩნენ.
მიმდინარე წლის 5 აპრილს დასრულდა კონკურსის - „შექმენი ქართული ტერმინი“ მესამე ეტაპი. საკონკურსოდ შერჩეული იყო 6 სიტყვა: ქრაუდსორსინგი, ლონგიტუდური კვლევა, დასპოილერება, სტენდაპი, ფლეშბექი და ფლეშფორვარდი.
კონკურსმა დიდი ინტერესი გამოიწვია ახალგაზრდებში. საორგანიზაციო კომიტეტემა მიიღო 177 ქართული ტერმინის ვერსია, მათ შორის, 27 ქრაუდსორსინგისთვის, 30 ლონგიტუდური კვლევისთვის, 36 დასპოილერებისთვის, 26 სტენდაპისთვის, 32 ფლეშბექისთვის და 26 ფლეშფორვარდისთვის.
კონკურსის ჟიურიმ შეარჩია გამარჯვებული ტერმინები და მათი ავტორები
სტყვა- „ქრაუდსორსინგისთვის“ ჟიურიმ უპირატესობა მიანიჭა ტერმინს -„სახალხო რესურსი“, ტერმინის ავტორი კი ნურაი მუსტაფაევაა, ნახიდურის სკოლის აზერბაიჯანელი მოსწავლე.
მიმდინარე წლის 16 აპრილს, ქართული ენის დღესთან დაკავშირებით გამართულ ღონისძიებაზე, კონკურსის გამარჯვებულებს გადაეცათ სამახსოვრო სიგელები და კონკურსის სპონსორის, კომპანია „დრესაპ ჯგუფის“ ფასიანი საჩუქრები.
კონკურსის ორგანიზატორები არიან ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის „ლექსიკოგრაფიისა და ენობრივი ტექნოლოგიების ცენტრი“ და ციფრული ტექნოლოგიების ლაბორატორია „უნილაბი“. კონკურსის უცვლელი სპონსორია კომპანია „დრესაპ ჯგუფი“.
სკოლაში მოსწავლის წარმატებით ამაყობენ და მას წინსვლას უსურვებენ.
იხილეთ ფოტო:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
დაიხურება თუ არა სკოლები და ბაღები მუნის გავრცელების გამო - სამინისტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მსგავსი ტიპის აქტივობა უმნიშვნელოვანესია საკუთარი ქვეყნის ისტორიის საფუძვლიანი გააზრებისათვის
პედაგოგმა პატარების სასწავლო მოტივაციაზე იზრუნა და პირველი საანბანო გაკვეთილისთვის საკლასო ოთახიც საზეიმოდ, თემატურად მორთო