მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნინოწმინდის მუნიციპალიტეტის, განძის N1 საჯარო სკოლაში მოსწავლეები ხალისით ერთვებიან სასწავლო პროცესში, რაც, თამამად ვიტყვით, პროფესიონალი პედაგოგების დამსახურებაა.
აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეებს უყვართ თითოეულ საგანი და პედაგოგებიც ცდილობენ, გაკვეთილის მიმდინარეობას ისეთი აქტივობები შესთავაზონ, ბავშვებს სწავლა ეხალისებოდეთ.
ახლახან განძის N1 საჯარო სკოლაში, მე-5 კლასის მოსწავლეებმა მათემატიკაში განახორციელეს პროექტი შემდეგ თემაზე: „ჩემი ნაგებობა".
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს კრეატიული ნამუშევრები და ჩაატარეს საინტერესო პრეზენტაცია: რით არის განსხვავებული მათი ნაგებობა; რამდენია არსებული დეტალების სიგრძე, სიგანე, პერიმეტრი, ფართობი და ბოლოს, დასკვნის სახით, ყველაზე დიდი ფართობის მქონე მაკეტიც შეარჩიეს.
აღსანიშნავია, რომ გაკვეთილს ესწრებოდნენ დაწყებითი კლასის მათემატიკის მასწავლებლებიც. აქტივობა პედაგოგის, დიანა გალოიანის ხელმძღვანელობით, საინტერესო და ნაყოფიერი აღმოჩნდა, დასასრულს კი მოსწავლეებმა მიიღეს სიგელებიც.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი