მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„იკითხე ხმამაღლა, შეცვალე მსოფლიო!“ - ამ სლოგანის გარშემო, აფხაზეთის N15 საჯარო სკოლის მკითხველთა კლუბმა „ათენა“ გააერთიანა მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები.
განსაკუთრებულად აღსანიშნავია მშობლების როლი, როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, მათი ჩართულობა უმნიშვნელოვანესია ბავშვისთვის წიგნის კითხვის ჩვევის ჩამოყალიბების პროცესში.
კლუბის ინიციატივით მოეწყო სამკითხველო გარემო და ჩატარდა საინტერესო აქტივობები:
ეს დღე ადამიანებს შესაძლებლობას აძლევს გაერთიანდნენ, ერთად აღნიშნონ საჯაროდ კითხვის დღე და თავადაც შეიტანონ წვლილი კითხვის პოპულარიზაციაში.
აღსანიშნავია, რომ აქტივობას ხელმძღვანელი მარიამ ადონია გახლდათ.
სკოლაში, მადლობას უხდიან თითოეულ მოსწავლეს, მასწავლებელასა თუ მშობელს, აქტიურობისთვის, ჩართულობისა და საინტერესო ინიციატივისთვის.
„მადლობა ჩართულობისთვის თითოეულ მოსწავლეს, მასწავლებელსა და მშობელს!“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
შეგახსენებთ, რომ წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღე მსოფლიოში ცნობილი ღონისძიებაა, რომელშიც 100 სხვადასხვა ქვეყნიდან 31 მილიონ ადამიანამდე მონაწილეობს და ერთიანდება საერთო სლოგანის გარშემო: „იკითხე ხმამაღლა, შეცვალე მსოფლიო!“.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი