| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ვასილ ბარნოვის სახელობის თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტის სოფელ კოდის საჯარო სკოლის მოსწავლეები მეწარმეობის უნარ-ჩვევებს წარმატებით ეუფლებიან.
სკოლის ბაზაზე ფუნქციონირებს „იდეების და მეწარმეობის ლაბორატორია“, რომლის წევრები მრავალფეროვან აქტივობებში არიან ჩართულნი.
ამჯერად, კოდის საჯარო სკოლის „იდეების და მეწარმეობის ლაბორატორიის“ წევრები სტუმრად იმყოფებოდნენ სოციალურ საწარმო „კოდალაში“.
საწარმოს დირექტორმა მოსწავლეებს გააცნო საწარმოს მიზნები, მუშაობის სპეციფიკა. დასასრულს მოსწავლეებმა საკუთარი ხელით დაამზადეს მოსწავლის ხის ინდივიდუალური საათი. ყველა მონაწილეს სერტიფიკატი გადაეცა.
მოსწავლეებმა შესაძლებლობებით მასპინძლები მოხიბლეს.
„ყველაზე მნიშვნელოვანი და სასიხარულოა, რომ ამ შეხვედრაზეც მოვისმინეთ - „ყოჩაღ კოდის საჯარო სკოლას და მასწავლებლებს, ასეთი შესანიშნავი ბავშვებისთვის!“- გვეუბნებიან სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“