სიახლეები
სკოლები

„ოცდამესამელები გარემოს დაცვისთვის“- თბილისის N23 სკოლის საბუნებისმეტყველო კლუბი ახალ პროექტს ახორციელებს
13-03-2023
-
+


ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ თბილისის N23 საჯარო სკოლაში, სასწავლო წლის განმავლობაში საკლუბო მუშაობა აქტიურად მიმდინარეობს. 
 
ამჯერად, მუშაობა საბუნებისმეტყველო კლუბმა - „STEM ოცდამესამელები“, განაახლა, რის ფარგლებშიც, მეშვიდე და მერვე კლასის წევრმა მოსწავლეებმა ახალი პროექტის „ოცდამესამელები გარემოს დაცვისთვის“ განხორციელება დაიწყეს. 

აღნიშნული პროექტის მიზანია:

1.მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება, გარემოსდაცვით საკითხებთან დაკავშირებით (გარემოს დაბინძურება ნარჩენებით,ნარჩენების მართვა,რეციკლირება და მისი მნიშვნელობა);
2.მოსეავლეთა როლის გააზრება,გარემოს დაცვასთან მიმართებით;
3.პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება;

პროექტის სამიზნე ჯგუფი როგორც კლუბის წევრები, ისე სასკოლო საზოგადოება და არასამთავრობო ორგანიზაციაა. 

პროექტი თავისი შინაარსით და აქტივობებით მდგრადი განვითარების შემდეგ მიზნებს უკავშირდება:

  • მიზანი 4 - ხარისხიანი განათლება;
  • მიზანი 9 - მრეწველობა,ინოვაცია და ინფრასტრუქტურა;
  • მიზანი 12 - მდგრადი მოხმარების წარმოება;
  • მიზანი 17 პარტნიორობა მიზნების მისაღწევად.
პროექტის პირველ და მეორე შეხვედრაზე, კლუბის წევრებმა დაგეგმეს განსახორციელებელი აქტივობები და შეისწავლეს ის პრობლემები, რომელთა წინაშეც მსოფლიო, გარემოს დაბინძურების თვალსაზრისით, დგას.

პრობლემის განსაზღვრის და შესწავლის ეტაპზე, კლუბის წევრებმა ერთმანეთს გაუზიარეს სხვადასხვა საკითხებზე მომზადებული პრეზენტაციები.

კლუბის წევრები, სკოლის საზოგადოებასთან ერთად, შემდეგ ეტაპს განახორციელებს, რომელიც აქტიურ ჩართულობასა და დაინტერესებას მოიცავს. 

ხელმძღვანელები მარიამ ჩხეტიანი და ინგა შავაძე არიან. 

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ცაგერს სტუმრობს
14 მაისს „ეტალონის“ გუნდურ ჩემპიონატს ონის მუნიციპალიტეტმა უმასპინძლა.
ღონისძიების შედეგად გამოვლინდება, 2024 წლის ონის „ეტალონი გუნდი“
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ამბროლაურს ესტუმრა
სიახლეები
სკოლებსა და ბაღებში სწავლა შეწყდება - 17 მაისი უქმე დღედ გამოცხადდა
„კატეგორიულად ვემიჯნებით ცენტრის განცხადებას, რომლითაც ჩრდილი ადგება ახალგაზრდობის ნათელ, გულწრფელ და სამართლიან პროტესტს“ - EQE -ს თანამშრომლები 
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
ციფრულ სივრცეში მოსწავლეებმა „ნახეს“ წყალქვეშა სამყაროს ბინადრები, ხოლო ილია ჭავჭავაძის ლიტერატურულ მუზეუმში კი გაეცნენ თოჯინების ისტორიას
მოსწავლეებმაც აღნიშნეს, რომ მსგავსი აქციები ძალიან სახალისო და საჭიროა ჯანსაღ გარემოში საცხოვრებლად
„ვისაც შეუძლია დაალაგოს თავისი ქვეყანა,მას შეუძლია იყოს ყველაფერში წარმატებული“, - მოსწავლეები დათო ტურაშვილი ამ სიტყვების ირგვლივ გაერთიანდნენ 
გარემოსდაცვით აქტივობებში ბავშვები დიდი მონდომებით, ინტერესითა და ხალისით ჩაერთნენ
ქარხნის საამქროებმა და იქ ნანახმა პროცესებმა მოსწავლეთა დიდი მოწონება დაიმსახურა
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება