| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

სამ გუნდად დაყოფილი კლასის მოსწავლეები აქტიურად იყენებდნენ სხვადასხვა წყაროს ინფორმაციის შესაგროვებლად. მათ შეძლეს სხვადასხვა ეპოქის, კულტურის, სტილის კვლევა, ანალიზი, ინტერპრეტაცია და შეფასება.
მოძიებული ინფორმაციისა და კვლევის შედეგებზე, ასევე სხვა საგნებში მიღებულ ცოდნაზე დაყრდნობით, მოსწავლეებმა შეძლეს პოპულარიზაციის საინტერესო ფორმების მოფიქრება.
აღსანიშნავია, რომ სარეკლამო ხასიათის ფლაერი - გიგა რევიამ, სარეკლამო პლაკატი- გოგი ბირკაიამ, სარეკლამო ვიდეორგოლი კი - ბექა ჟვანიამ შექმნა და წარადგინა.
„პროექტი ქვეყანაში ტურისტული ინდუსტრიის მზარდი მნიშვნელობის გათვალისწინებითაა შექმნილი. ახალი ინფორმაციით მოსწავლეებმა საკუთარი წვლილი შეიტანეს მშობლიური რეგიონის ცნობადობის ამაღლების საქმეში“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
დასაქმებულთათვის 2026 წლის 5-6 იანვარი განისაზღვროს უქმე დღეებად, - საქართველოს მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
მოსწავლეები თეატრიდან ემოციებითა და შთაბეჭდილებებით დატვირთულნი დაბრუნდნენ
„მინდა, თუნდაც ისევ 15 წლის შემდეგ ქეთის ვხედავდე, როგორც ძლიერ, შემდგარ, ცნობილ, პროფესიონალ პიროვნებას“
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან