| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ბათუმის N20 საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლეებისაგან შემდგარი გუნდი რობოტების სასკოლო შეჯიბრში მონაწილეობდა.
ღონისძიება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ტექნოლოგიური მეწარმეობისა და ინოვაციების განვითარების ცენტრმა, ამერიკის საელჩოსა და EPAM Georgia-სთან თანამშრომლობით, საქართველოს საჯარო და კერძო სკოლების IX-XII კლასების მოსწავლეებისთვის ჩაატარა.
შეჯიბრი მოიცავდა სპორტს, მეცნიერებასა და ტექნოლოგიებს. შეჯიბრი 26 დეკემბერს, თბილისში ახალ სპორტის სასახლეში გაიმართა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, შეჯიბრში მათ წარადგინეს გუნდის მიერ აწყობილი და დაპროგრამებული რობოტები. რობოტებს უნდა შეესრულებინათ დავალება დამოუკიდებლად, პროგრამული კოდის გამოყენებით.
გუნდს საინფორმაციო ტექნოლოგიების მასწავლებელი ლელა მოქია ხელმძღვანელობს.
სკოლაში მოსწავლეებს წარმატებას უსურვებენ.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“