| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ განახლების საჯარო სკოლაში საქართველოს თავდაცვის სამსახურის ეროვნული გვარდიის მე-10 კადრირებული ბრიგადის წარმომადგენლებს უმასპინძლეს.
კაპიტანმა გიორგი მარუაშვილმა და კაპრალ-სპეციალისტმა თამარ გორგილაძემ მოსწავლეებმათნ შეხვედრა გამართეს, რომლის მიზანიც მოსწავლეებში პატრიოტული სულისკვეთების გაღვივება და ამ მხრივ, ცნობიერების ამაღლება იყო.
შეხვედრამ ძალიან ნაყოფიერად და საინტერესოდ ჩაიარა, მოსწავლეებმა ცოდნა გაიღრმავეს და სხვადასხვა მნიშვნელოვან საკითხზე ამომწურავი ინფორმაცია მიიღეს.
შეხვედრას განახლების, ჩაოსა და ქვემო ვაშლოვანის საჯარო სკოლების მოსწავლეები ესწრებოდნენ. დასასრულს, მოსწავლეებს მცირედი საჩუქრები გადაეცათ.
„პრეზენტაცია მეტად საინტერესოდ წარიმართა, ყურადღება გამახვილდა ახალგაზრდებისათვის საყურადღებო თემებზე“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“