მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მოსწავლეები ხელოვნების მიმართ დიდ ინტერესს ავლენენ და ერთმანეთს საინტერესო ნაშრომებს უზიარებენ.
„მხატვრული ნიჭი ღვთის საჩუქარია და მათ, ვინც მას საკუთარ თავში აღმოაჩენს, აქვს გარკვეული ვალდებულება: იცოდეს, რომ ამ ნიჭს ფუჭად ვერ გაფლანგავს“ - აღნიშნავენ ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში, სადაც მე-3 კლასის მოსწავლის - თებეა სორდიას ნამუშევრები ხელოვნების გაკვეთილზე გამოიფინა. თებეა სორდიამ თავისი ნამუშევრები თანაკლასელებს წარუდგინა. მოსწავლის კლასის დამრიგებელი ქ.დიაკონიძე გახლავთ.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლემ, თანაკლასელები, ხელოვნების ჯადოსნურ სამყაროში ამოგზაურა, გაუზიარა გამოცდილება და ჩაატარა მასტერკლასი, რომლითაც თითოეულმა ბავშვმა საკუთარი შესაძლებლობების გამოვლენა თამამად სცადა.
„ცხადია, რომ თებეას ნახატების გამოფენას, დღითი-დღე შეემატება თითოეული მოსწავლის ნაშრომი. ასევე, მნიშვნელოვანია ის ფაქტიც, რომ მოსწავლეებმა გააზრებულად იციან, „წარმატება მაშინაა სასიამოვნო, როდესაც მას ვინმეს უზიარებ“,- აღნიშნეს სკოლაში.
სკოლაში ერთსულოვნებაა, რაც გამოიხატება მათ სიტყვებში - „ჩვენ ერთი გუნდი ვართ“.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ანაზღაურება 1250 ლარია - მანდატურის სამსახურმა ვაკანსიები გამოაცხადა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყარაჯალას საჯარო სკოლის მოსწავლემ შემოქმედებით კონკურსში გაიმარჯვა
სკოლის ადმინისტრაცია, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები გულითადად ულოცავენ ქალბატონ ციალას ფილოლოგიის დოქტორის ხარისხს და უსურვებენ შემდგომ წარმატებებს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი