მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თერჯოლის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა სიმონეთის საჯარო სკოლის მე-4 კლასელებმა და კლასის ხელმძღვანელმა - ელისო ჯანელიძემ, ზამთრის დადგომა საინტერესოდ აღნიშნეს.
8 დეკემბერს, გაიმართა გამოცანების საკლასო კონკურსი - „ვინ უკეთ იცნობს ზამთარს?“. კონკურსის მიზანი იყო გუნდური პრინციპით პრობლემის გადაჭრა, თანამშრომლობა, გონების გავარჯიშება და ლოგიკური აზროვნება.
კლასი სამ გუნდად დაიყო და ერთმანეთს, ქართველი საბავშვო მწერლების, ზამთრის თემაზე შექმნილი, შემოქმედების ამოცნობაში ეჯიბრებოდნენ.
ჟიურის გადაწყვეტილებით, რომელსაც დაწყებითი კლასების მასწავლებელი თამარ ქოჩიაშვილი ხელმძღვანელობდა, კონკურსის გამარჯვებული პირველი გუნდი გახდა.
სკოლის დირექტორმა, გიორგი ქასრაშვილმა, გამარჯვება მიულოცა პირველი გუნდის წევრებს - მარიამ გიორგაძეს, საბა თორთლაძესა და მათე ქათამაძეს და წარმატება უსურვა მათ. კლასის ხელმძღვანელმა, ელისო ჯანელიძემ, საუკეთესო მოთამაშედ თამარ გვადიბაძე დაასახელა.
კონკურსის მონაწილეებს ამხნევებდნენ დაწყებითი კლასის მოსწავლეები, სკოლის სპეცმასწავლებელი ლელა ჯანელიძე და მუსიკის პედაგოგი ლელა სირაძე.
კლასის ხელმძღვანელი, თამარ და ბარბარე გვადიბაძეების მშობელებს, ფოსო ხაჟალიას და თამთა ბუბაშვილს, ჩართულობისა და მხარდაჭერისთვის მადლობას უხდის.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვინ ჩააბარებს გამოცდას 8 სექტემბერს გამოცდების ეროვნულ ცენტრი - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი