მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ვარლამ ძიძიგურის სახელობის ხონის მუნიცპალიტეტის სოფელ მათხოჯის საჯარო სკოლაში პედაგოგები მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებასა და შემოქმედებითი უნარების განვითარებაზე აქტიურად ზრუნავენ.
ისინი მოსწავლეებს სხვადასხვა საინტერესო აქტივობას სთავაზობენ.
ამჯერად, მეცხრე კლასის მოსწავლეებმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, კომპლექსური დავალების ფარგლებში, სცენარი შექმნეს და გაკვეთილზე გაითამაშეს. შემდეგ კი სცენარში წარმოდგენილი პრობლემის შესახებ - შვილებისა და მშობლების ურთიერთობები, ბავშვთა უფლებები - დისკუსია გამართეს.
მოსწავლეებმა დისკუსიის დროს, სცენარში წარმოჩენილი პრობლემის გამომწვევი მიზეზებისა და მათი გადაჭრის გზებზეც ისაუბრეს.
მათი ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ანა მელაძეა.
„მოსწავლეებმა თავიანთი ხედვები არგუმენტირებულად წარმოაჩინეს. გაკვეთილის ბოლოს კი, მხარეები შეჯერდნენ ერთ კონკრეტულ საკითხზე, რომ თანამედროვე საზოგადოებაში ბავშვთა უფლებების კონვენციის უგულებეყოფის მთავარი მიზეზი გახლავთ უფროსების მიდგომები, რომლებიც გამოწვეულია ბავშვთა უფლებების დაბალი ცნობიერებით და გავრცელებული სტერეოტიპებით“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტო:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი