მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართულ-ამერიკული სკოლა „პროგრესის“ ბათუმის ფილიალი საერთაშორისო გარემოსდაცვით პროექტში - „დარგე ხე - გადაარჩინე დედამიწა“ მონაწილეობს.
პროექტი 2022 წლის მაისამდე გაგრძელდება და მის ფარგლებში სხვადასხვა გარემოსდაცვითი აქტივობაა დაგეგმილი.
„მოხარულები ვართ გაცნობოთ, რომ სკოლა „პროგრესი“, მოლდოვის რესპუბლიკის მიერ შემოთავაზებულ, ეკოლოგიაზე ორიენტირებულ, საერთაშორისო პროექტში „დარგე ხე - გადაარჩინე დედამიწა“ მონაწილეობს.
პროექტი 2022 წლის მაისამდე გაგრძელდება და მის ფარგლებში დაგეგმილია სხვადასხვა აქტივობა ჩვენი პლანეტის გარემოს გადასარჩენად. პროექტში ამ ეტაპისთვის მონაწილეობას იღებენ : სერბეთი, სომხეთი, მოლდოვა, რუმინეთი, ბულგარეთი, ლიტვა, პოლონეთი, მონღოლეთი.
პროექტის მიზანი მრავალია, მაგრამ მათ შორის აღსანიშნავია: შემოთავაზებულ თემაზე კომუნიკაციური კომპეტენციის განვითარება;
მოხალისეობრივი უნარ-ჩვევების დანერგვა;
პარტნიორული და მეგობრული ურთიერთობის დამყარება სხვადასხვა ქვეყნის სკოლის მოსწავლეებთან
ტრანსდისციპლინარული კომპეტენციის განვითარება.
პროგრესელები ვზრუნავთ ჩვენს პლანეტაზე, იზრუნე შენც!“,- ნათქვამია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი