სიახლეები
სამასწავლებლო

აქვთ თუ არა სკოლებს მშობლებთან კომუნიკაციის პრობლემა? - „ოჯახების ნაწილს ინტერნეტი არ აქვს“
13-04-2020
-
+


დისტანციური სწავლების ხარისხის ასამაღლებლად მნიშვნელოვანია სკოლას და მასწავლებელს აქტიური კომუნიკაცია ჰქონდეთ მოსწავლის მშობლებთან. თავის მხრივ განათლების მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო მშობლებს ავალდებულებს ითანამშრომლოს მოსწავლის ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების ადმინისტრაციასთან.

აღნიშნულიდან გამომდინარე etaloni.ge დაინტერესდა, რამდენად ხერხდება მშობლებთან კომუნიკაცია, ექმნებათ თუ არა პრობლემები ამ მხრივ სკოლებს და ძირითადად, კომუნიკაციის რომელ ფორმას მიმართავენ მასწავლებლები მშობლებთან ურთიერთობისას - ტელეფონს თუ ონლაინ
პლატფორმებს? - გთავაზობთ, სკოლების დირექტორების პასუხებს:

ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის ზედა საქარის საჯარო სკოლის დირექტორი ფატი გურეშიძე:

„მშობლები მაქსიმალურად არიან ჩართულები ბავშვების განათლების პროცესში. შეიძლება ითქვას დისტანციურმა სწავლებამ რაღაც შედეგიც კი გამოიღო. მშობლებმაც ბევრი რამ ისწავლეს ბავშვებთან ერთად. ჩვენთან კომუნიკაცია, ძირითადად, ონლაინ პლატფორმის, „თიმსის“ საშუალებით ხდება“.

ხულოს მუნიციპალიტეტის შერიფ ხიმშიაშვილის სახელობის მთისუბნის საჯარო სკოლის დირექტორი ანზორ თურაძე:

„მშობლებთან კომუნიკაცია როგორც სატელეფონი, ისე ონლაინ საშუალებით ხდება. არის შემთხვევები, როცა მესენჯერის მეშვეობით ვუკავშირდებით მშობლებს. ისინი მაქსიმალურად არიან ჩართულები და ცდილობენ ხელი შეგვიწყონ ონლაინ სწავლების პროცესში“.

ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუხრანას საჯარო სკოლის დირექტორი ნესტან ონიანი:

„კავშირის პრობლემა გვაქვს, ვინაიდან სოფელში არ არის ინტერნეტი ხელმისაწვდომი, ერთადერთი თავად მოსწავლეებს თუ აქვთ ტელეფონში ჩართული ინტერნეტი მაშინ ხერხდება ჩართვა. ამიტომ, კომუნიკაცია მოსწავლეებთანაც კი ძალიან შეზღუდულია, ძირითადად არის მაღალ კლასელებთან და რამდენიმე ბავშვთან. მშობლები გვეხმარებიან იმ მხრივ, რომ ბავშვებს თავად აქცევენ ყურადღებას, უფრო მეტად გადასული ვართ ტელე-გაკვეთილებზე, ვინაიდან უკუკავშირის საშუალება არ გვაქვს და ვერც ინტერნეტს ვერ ვიყენებთ“.

მარტვილის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი მამუკა თვალაძე:

„მშობლების ნაწილს მაინც უჭირს კომუნიკაცია, რადგან ინტერნეტის პრობლემაა. დაწყებითი კლასის მშობლები უფრო აქტიურად არიან ჩართულნი, მათ ბუქებიც აქვთ და კომუნიკაციას უფრო მარტივად ახერხებენ, თუმცა ინტერნეტის პრობლემა მათაც აქვთ. საბოლოო ჯამში შემიძლია გითხრათ, რომ 70%-მდე მაინც ჩართულნი არიან ამ პროცესში“.

გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუღანლოს საჯარო სკოლის დირექტორი დილარა აბაზოვა:

„ოჯახების ნაწილს ინტერნეტი არ აქვს, თუმცა ტელეფონის საშუალებით ვუკავშირდებით. ზოგადად, რამდენადაც საშუალება აქვთ, მშობლებს იმდენად არიან ჩართულნი დისტანციური სწავლების პროცესში და ხელს გვიწყობენ, მოსწავლეებთან კომუნიკაციის თვალსაზრისითაც“.

შუახევის მუნიციპალიტეტის დღვანის საჯარო სკოლის დირექტორი გულნაზ ფუტკარაძე:

„პრობლემა ნამდვილად არ გვაქვს მშობლებთან კომუნიკაციისას, თუმცა მაღალმთიან აჭარაში ვცხოვრობთ და პრობლემა ინტერნეტთან დაკავშირებით უფროა. მიუხედავად ამისა, მასწავლებლები ცდილობენ, ვისაც ინტერნეტი არ აქვს ტელეფონით დაუკავშირდნენ. ვისაც ინტერნეტი აქვს, ძირითადად, „მესინჯერის“ საშუალებით ვუკავშირდებით“.

მარტვილის მუნიციპალიტეტის ნახურცილაოს საჯარო სკოლის დირექტორი ირმა ადამია:

„მშობლები ჩართულები არიან შეძლებისდაგვარად, როგორც ახერხებენ იმის მიხედვით. ჩვენ მცირერიცხოვანი სკოლა ვართ და ასე თუ ისე ვახერხებთ, რომ დავუკავშირდეთ. მშობლებისთვის უფრო მოსახერხებელი მესენჯერი აღმოჩნდა. „თიმსშიც“ კი დავრეგისტრირდით, მაგრამ ამ პროგრამაში მშობლებს უფრო მეტი პრობლემა შეექმნათ, შესაბამისად გადავწყვიტეთ „მესინჯერით“ გვესარგებლა, რადგან ეს უფრო უადვილდებათ“.

ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ მერევის საჯარო სკოლის ისტორიის პედაგოგი ეკატერინე ღუღუნიშვილი:

„მე ვასწავლი სოფლის სკოლაში, სადაც თვითონ სოფელში არ არის ინტერნეტი, რაც გარკვეულ პრობლემას გვიქმნის. ძირითადად, ვსარგებლობთ „მესინჯერით“. ბავშვებს აქვთ 20 თეთრიანი ინტერნეტი, რომელიც ვერ წვდება იმ პროგრამებს, რასაც ჩვენ ვითხოვთ. მშობელსაც და მოსწავლესაც „მესინჯერით“ ან ტელეფონით ვუკავშირდებით. „თიმსშიც“ დარეგისტრირებული ვარ, ბავშვებიც დარეგისტრირებული მყავს, მაგრამ ინტერნეტის დაბალი ხარისხის გამო ვერ შემოდიან. ამიტომ „თიმსში“ დავალებების გაგზავნას აზრი არ აქვს“.


კომენტარები


ეტალონი

შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან

„ეტალონის“ შემოდგომის სეზონის საგნობრივი ჩემპიონატი მათემატიკის ოლიმპიადით დასრულდა

„ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი მათემატიკის ოლიმპიადით სრულდება

სიახლეები

„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით

„ელჟურნალის სტატისტიკის მონაცემებში დაფიქსირებულია ტექნიკური ხარვეზი“ - როდიდან განახლდება სტატისტიკა

მოთოვს თუ არა ახალი წლის ღამეს -  ამინდის შესახებ სააგენტო გვაფრთხილებს

მინისტრის გადაწყვეტილება ყველა საჯარო სკოლას ეხება - სამეურვეო საბჭოს შემდეგ, ინიციატივას პირდაპირ სამინისტრო განიხილავს

ვინც 2026 წელს სკოლაში მიდის - პირველკლასელებს მანდატურის სამსახური სტანდარტიზებული ინსტრუმენტის გამოყენებით შეაფასებს

პიროვნება

etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს

etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს სიღნაღის მუნიციპალიტეტის სოფელ საქობოს საჯარო სკოლის დირექტორი დოდო ბეგიაშვილი პასუხობს

სკოლები

ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა

მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს

საახალწლო ზეიმი იქცა შესაძლებლობად, ერთად გაგვეზიარებინა წლის განმავლობაში დაგროვილი შრომის შედეგები

17 დეკემბერს, სკოლაში ჩატარდა ლიტერატურულ-შემეცნებითი საღამო სახელოწოდებით - „ფიროსმანი“

მოსწავლეებმა თავიანთი შემოქმედება მაყურებლების წინაშე ქართულ და სომხურ ენებზე

საინტერესო

მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას 

შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან

გავრცელებული შეხედულებით ცაციაობა დაკავშრებულია არასტანდარტულ აზროვნებასთან - თქვენც ასე ფიქრობთ?

სიახლეები
საზოგადოება