ყველაზე პოპულარული
სკოლები

გაიცანით „მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს“ ათეულის წევრი - მარნეულის N2 საჯარო სკოლის პედაგოგი გიორგი ჭაუჭიძე
23-08-2019
-
+


2019 წლის „მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს“ საუკეთესო ათეული ცნობილია, მათგან ერთ-ერთი არის მარნეულის N2 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ისტორიის პედაგოგი გიორგი ჭაუჭიძე.

„მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს“ ვებ-გვერდზე გიორგი ჭაუჭიძის შესახებ მოკლე დახასიათება და ბიოგრაფია არის განთავსებული, რომელსაც etaloni.ge უცვლელად გთავაზობთ:

„გიორგი ჭაუჭიძე მუშაობს ქალაქ მარნეულის N2 საჯარო სკოლაში ქართული ენისა და ისტორიის მასწავლებლად. იგი 20  წელზე მეტია მასწავლებელია და მათგან 15  წლის განმავლობაში სხვადასხვა არაქართულენოვან სკოლაში ასწავლის, ძირითადად ეთნიკურ სომხებსა და ეთნიკურ აზერბაიჯანელებს. გიორგის მიაჩნია, რომ ქართული საგანმანათლებლო სისტემის ყევლაზე აქტუალური სფერო სწორედ არაქართულენოვანი სკოლებია.

მისი მთავარი პრინციპი შეიძლება გამოიხატოს შემდეგი ფრაზით: “ჩვენი თავისუფალი განვითარება ჩვენს ერთიანობასა და ჩვენს ტრადიციაშია”. სკოლა მოსწავლეთა თავისუფალი განვითარების ადგილი უნდა იყოს, სადაც ყველა საქართველოს მოქალაქეს, განურჩევლად ეთნიკური და სხვა გასხვავებულობისა, ექნება მზრუნველი დამოკიდებულება ერთმანეთისადმი. შესაბამისად, ყველაზე ეფექტური სწავლება არის ასეთი დამოკიდებულების ჩვენება, რადგან სიყვარულის სწავლება შესაძლებელია სიყვარულის გამოხატვით, თავისუფლების სწავლება შესაძლებელია თავისუფალი ქმედებებით, პატივისცემის სწავლება შესაძლებელია პატივისცემის ჩვენებით. გიორგი ჭაუჭიძე ცდილობს ასეთი მიდგომებით იმუშაოს თავის მოსწავლეებთან.

მისთვის მნიშვნელოვანია სწავლებაში გააცოცხლოს ის იდეები და მიდგომები, რომლებსაც ნერგავდა იაკობ გოგებაშვილი. გიორგი ჭაუჭიძე წლების განმავლობაში სწავლობს დაწყებით საფეხურზე კითხვისა და წერის სწავლების საკითხებს და მიაჩნია, რომ გოგებაშვილისეული მიდგომების რეანიმაცია უნდა მოხდეს არა მხოლოდ მისი “დედაენების” საფუძველზე, არამედ მისი პედაგოგიური პუბლიცისტიკის შესწავლის შედეგად.  ამ მიმართულებით მუშაობისას იგი პირველკლესელებთან იყენებს კითხვის სწავლების ისეთ თანამედროვე მეთოდებს, რომლებიც სრულად შეესაბამება გოგებაშვილის სულისკვეთებასა და მიდგომებს და რომლებიც ჯერჯერობით არ არის პოპულარული საქართველოში. მისი ერთ-ერთი მიზანი ამ მიდგომების პოპულარიზაცია, ფართო საზოგადოებისთვის გოგებაშვილის უკეთ გაცნობაა. გიორგი ჭაუჭიძე ოცნებობს იმაზეც, რომ ამ მიდგომების მიხედვით შეიქმნას ჩვენი არაქართულენოვანი სკოლებისთვის აზერბაიჯანულის, სომხურისა და რუსული ენების სახელმძღვანელოები.

არცთუ მცირე გამოცდილების შედეგად გიორგი ჭაუჭიძეს დაუგროვდა საკმაო პედაგოგიური ცოდნა, რასაც იგი წლების განმავლობაში უზიარებს როგორც მოსწავლეებს, ასევე თავის კოლეგებს. მისი საქმიანობა კოლეგების პროფესიული განვითარების მიმართულებით სხვადასხვა პროგრამის ტრენერის პოზიციიდან ფარავს მთელი საქართველოს რეგიონებს და მოიცავს მრავალფეროვან მიმართულებას.

გიორგი ჭაუჭიძის დამოკიდებულებები საგანმანათლებლო საკითხებისადმი, განათლების პოლიტიკისა და ზოგადად პოლიტიკისადმი გამოირჩევა არაერთგვაროვანი, შემოქმედებითი დამოკიდებულებით. ამას იგი ხშირად საჯაროდაც გამოხატავს თავისუფალი და იუმორნარევი სტილით, რაც მოწონებას იმსახურებს ხოლმე მის კოლეგებსა და  საზოგადოებაში. აღსანიშნავია ისიც, რომ იუმორითა და ირონიით იგი საკუთარ თავსაც უდგება არცთუ იშვიათად.

ბიოგრაფია

გიორგი ჭაუჭიძე დაიბადა 1975 წლის 30 ნოემბერს ჭიათურაში. 1992 წელს ჭიათურის 1-ლი სკოლის დამთავრების შემდეგ სწავლობდა თსუ-ს ისტრიის ფაკულტეტზე, რომელიც დააასრულა 1997 წელს. 1996 წელს დაამთავრა ამავე უნივერისტეტის მეორადი ფაკულტეტი სამართალმცოდნეობის სპეციალობით. 2013-15 წლებში ილიას სახელმწიფო უნივერისტეტში სწავლის შედეგად მიენიჭა განათლების ადმინისტრირების მაგისტრის კვალიფიკაცია.

გიორგი 1997 წლიდან საგანმანათლებლო სფეროშია, 1998 წელს მსახურობდა საქართველოს შეიარაღებული ძალების შემადგენლობაში, ხოლო 2004 წლიდან არაქართულენოვანი სკოლების მხარდაჭერის სხვადასხვა პროგრამაში მუშაობს. აღსანიშნავია მისი საქმიანობა საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტსა და მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტში ტრენერის პოზიციაზე.

წლების განმავლობაში არასამთავრობო სექტორთან თანამშრომლობით განხორციელებული აქვს ათეულობით პროექტი, რომლებიც გულისხმობდა ახალგაზრდობისა და სასკოლო საზოგადოების მხარდაჭერასა და განვითარებას.

ასევე იხილეთ: 2019 წლის „მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს“ საუკეთესო ათეული დასახელდა

კომენტარები


სკოლები
„მიზეზი, რის გამოც სკოლიდან არ წავედი, დიდწილად, იმ პირობის შესრულებაა, რასაც ჩემს მასწავლებლს დავპირდი“
მასწავლებლის პროფესია აღმზრდელის მრავალმხრივ მოღვაწეობას გულისხმობს
მოსწავლეებს სიურპრიზი ძალიან მოეწონათ
ჯემალ შანთაძეს წოდება ფიზიკურ აღზრდასა და სპორტში დაუღალავი შრომის შედეგად მიენიჭა
ტომაშეთის საჯარო სკოლის წარმომადგენელი სკოლის საინტერესო ბიოგრაფიას გვიზიარებს
სიახლეები
უფალმა იოაკიმესა და ანას ლოცვა-ვედრება შეისმინა და მთავარანგელოზმა გაბრიელმა ამცნო ანას, რომ შვილი ეყოლებოდა
ძვირფასო პედაგოგებო, მოსწავლეებო და მშობლებო! ახალი სასწავლო წლის დაწყებას გილოცავთ!
ცხრილის ფორმატი საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს, ამობეჭდონ ის და საკუთარ სასწავლო კუთხესთან გაიკრან
შეგახსენებთ, რომ ვებ-გვერდს ახალი ბლოკი „მასწავლებლობის მაძიებელი“ დაემატა
საინტერესო
თანამედროვე მასწავლებლისთვის მოსწავლეთა „სმარტფონები“ ძირითადად პრობლემაა
ვამოწმებთ იცის თუ არა ბავშვმა უფროსების მოსმენა
სამთვიანი საზაფხულო არდადეგების შემდეგ სასკოლო პროცესზე ადაპტაცია მოსწავლეებს უჭირთ
პიროვნება
ქუთაისის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსი, მაია ცქიტიშვილი 16 წლის იყო, დედა რომ გახდა
ეტალონი
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, ჩემპიონატში ჩართული ცაგერის მუნიციპალიტეტის ყველა სკოლა უკვე ინფორმირებულია
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, ჩემპიონატში ჩართული სენაკის მუნიციპალიტეტის ყველა სკოლა უკვე ინფორმირებულია
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, ჩემპიონატში ჩართული მესტიის მუნიციპალიტეტის ყველა სკოლა უკვე ინფორმირებულია
ყოველი თვის ბოლო კვირას მშობელს/ოჯახს ინტერნეტით მიუვა მისი შვილისთვის მომზადებული საკლასო ტესტი
საზოგადოება