მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დმანისის მუნიციპალიტეტის სოფელ ირგანჩაის საჯარო სკოლაში გამართული ღონისძიება მოსწავლეთა ფინანსურ განათლებას მიეძღვნა.
სკოლაში ფინანსური განათლების პორტალ „ფინედუს“ უმასპინძლეს.
პროექტი - „მოიწვიე ფინედუ სკოლაში“ ეროვნული ბანკის ინიციატივით ხორციელდება. კლასებში სახალისო და შემეცნებით გაკვეთილებს საქართველოს ეროვნულ ბანკსა და პარტნიორ ორგანიზაციებში სხვადასხვა საპასუხისმგებლო პოზიციებზე დასაქმებული თანამშრომლები 2-31 ოქტომბრის შუალედში ატარებენ.
ირგანჩაის საჯარო სკოლაში „ფინედუს“ დესპანის მისია იკისრეს საქართველოს ბანკის თანამშრომლებმა.
დესპანი ფინანსურ განათლებაზე ესაუბრა ბავშვებს და არაერთი სახალისო აქტივობა შესთავაზა.
ძალიან საინტერესო პრეზენტაციის შემდეგ მოსწავლეები შემეცნებით თამაშში ჩაერთნენ. მოსწავლეებმა კეთებით სწავლების ფორმატით გაითავისეს საბანკო ტერმინები, გაეცნენ საბანკო პროდუქტებს, „ჭკვიანი სესხის“, დაზოგვისა და სხვა საჭირო ტერმინების განმარტებებს.
ეროვნული ბანკის ეს ინიციატივა „დაზოგვის მსოფლიო დღეს“ ეძღვნება.
სკოლაში მადლობას უხდიან FinEdu -ს სტუმრობისათვის.
მადლობა მათ ამ საინტერესო დღისთვის! „ფინედუ“ სკოლაში მოიწვია ირგანჩაის საჯარო სკოლის მოქალაქეობის მენტორმა მასწავლებელმა, ნატა კვარაცხელიამ“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“
გაიზრდება ხელფასები, შეიცვლება დაფინანსების მოდელი და განახლდება კვალიფიკაცია, თუმცა როდის უცნობია - რას ვკითხულობთ მთავრობის 2026-2029 წლის გეგმაში
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
„დღეს ცოდნის სამყაროში მოგზაურობა დაიწყეს ჩვენმა პირველკლასელებმა“
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“