| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N115 საჯარო სკოლაში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა მოსწავლეებში ტოლერანტობის გაღვივებასა და სხვადსხვა მნიშვნელოვან საკითხზე მათი ცნობიერების ამაღლებას.
სკოლაში, დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღესთან დაკავშირებით მოსწავლეებთან შემეცნებითი ხსიათის შეხვედრა ჩატარდა.
სკოლაში, საბაზო საფეხურის მოსწავლეებმა მოკლემეტრაჟიანი ფილმი ნახეს, რომელიც შეეხებოდა დაუნის სინდრომის მქონე პირის დამოუკიდებელ ცხოვრებას.
დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებს, კი ნახეს ვიდეორგოლი თუ როგორ ხედავენ დაუნის სინდრომის მქონე ბავშვებს მათი დედმამიშვილები.
შეხვედრის მონაწილეებმა ასევე ისაუბრეს სტერეოტიპებზე, საზოგადოებაში გავრცელებულ მითებსა და რეალობაზე.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი დისკუსიაში, გამოთქვამდნენ საკუთარ მოსაზრებას და ასევე, შეიძინეს დამატებითი ინფორმაცია საკითხის შესახებ.
აღსანიშნავია, რომ შეხედრაზე გამოიკვეთა მითებისა და რეალობის მნიშვნელოვანი მაგალითები და გამოიფინა საინფორმაციო დაფაზე, სასკოლო საზოგადოების ყველა წევრისათვის.
ასევე დამრიგებლებს მიეწოდათ რესურსები კლასის საათზე დაუნის სინდრომის შესახებ ცნობიერების ამაღლებისთვის აქტივობების დასაგეგმად.
აღსანიშნავია, რომ დაგეგმილ აქტივობებს დიდი მხარდაჭერა გაუწია სკოლის დირექციამ.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ბაღის აღმზრდელი, დირექტორი, პროფესორი... - პრემიერმა სააღმზრდელო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭოს შემადგენლობა დაამტკიცა
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“