სიახლეები
სიახლეები, საინტერესო

ფორმულა მასწავლებლებს პიოზიტიური უკუკავშირის მისაღებად 
27-01-2024
-
+


გაკვეთილის წარმართვა საკმაოდ რთული საკითხია, განსაკუთრებით რთული კი მოსწავლეებისგან უკუკავშირის მიღებაა და ამაზე მეტად რთულია, რომ ეს უკუკავშირი იყოს პოზიტიური. მოსწავლეების  გამოხმაურება განსაზღვრავს მათივე ცოდნას კონკრეტულ საკითხზე და იძლევა შესაძლებლობას მათი ძლიერი და სუსტი მხარეების გამოკვეთისა

გიზიარებთ საწყის წერტილს, რათა უფრო ეფექტურად მიაღწიოთ თქვენს მიზანს, გაზარდოთ მოსწავლეების თავდაჯერებულობა და საბოლოოდ გააუმჯობესოთ მათი ქცევითი და აკადემიური მოსწრება, რასაც მათივე პოზიტიური უკუკავშირიც განაპირობებს. 

მოსწავლეებისგან პოზიტიური უკუკავშირის მისაღები ფორმულა შედგება 4 კომპონენტისგან: 

დაიწყეთ კრიტერიუმების მკაფიო ნაკრებით.

გამოყავით კრიტერიუმები, რომლებიც დაგეხმარებათ მოსწავლეების უკუკავშირის მისაღებად, მიუთითეთ კონკრეტული რუბრიკა თქვენი დავალების მიზნებისთვის. კრიტიკული მიდგომა დაგეხმარებათ აღმოაჩინოთ მოსწავლეებში სუსტი მხარეები და გქონდეთ სამომავლო ხედვა თუ რა მიდგომით უნდა იმუშაოთ თითოეულ მათგანთან. 

ჩაიწერეთ დასკვნები და თქვენი კრიტერიუმების შესაბამისი სტუდენტის ქცევის კონკრეტული მტკიცებულება.

როდესაც მოსწავლეები ასრულებენ აქტივობას, თქვენ შენიშნავთ როგორც სამაგალითო ქცევებს, ასევე ქცევებს, რომლებიც არ შეესაბამება თქვენს დადგენილ კრიტერიუმებს. ნებისმიერი ქცევის გათვალისწინებით ჩაიწერეთ დასკვნა, თუ როგორ დააკმაყოფილა მოსწავლემ თქვენი სტანდარტები.  ეს მიდგომა დაგეხმარებათ გამიჯნოთ მოსწავლეების პოზიტიური და ნეგატიური უკუკავშირი და ეძიოთ პრობლემის სათავე. 

მიაწოდეთ დადებითი გამოხმაურების მინიმუმ ორი კომპონენტი უარყოფითი გამოხმაურების თითოეულ კომპონენტზე.

მოსწავლეებს სურთ თქვენი მხარდაჭერა. განსაკუთრებით იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც სჭირდებათ ხელმძღვანელობა, ამ სიტუაციაში შეიძლება დემორალიზება იყოს მუდმივად დაბალი ქულების მიღება, უარყოფითი გამოხმაურების მიღება ან გაუმჯობესების გზების კონსულტაცია. მიუხედავად მათი შესაძლებლობებისა, თითოეულ მოსწავლეს მიეცით  დადებითი და გასაუმჯობესებელი გამოხმაურება, რათა ამით გაზარდოთ პოზიტიური უკუკავშირი, აღმოუჩინოთ თითოეულ მოსწავლეს სათანადო მხარდაჭერა და წაახალისოთ ისინი. 

მიაწოდეთ  აშკარა, ვიწრო ორიენტირებული გადაწყვეტა გაუმჯობესებისთვის.

ეს არის ყველაზე კრიტიკული ნაბიჯი გაუმჯობესების უკუკავშირის უზრუნველსაყოფად. ხშირად, მოსწავლეებმა შეიძლება იცოდეს, სად აქვთ ხარვეზები და რის გამოსწორებას საჭიროებენ, მაგრამ მათ უბრალოდ არ გააჩნიათ უნარები იმის გასაგებად, თუ როგორ უნდა გამოასწორონ ეს. თქვენი, როგორც მასწავლებლის მოვალეობაა მიაწოდოთ მკაფიო ხელმძღვანელობა ადვილად განსახორციელებელი გზით, რათა თქვენმა მოსწავლეებმა შეძლონ წარმატების მიღწევა. ყურადღება მიაქციეთ ზუსტ სტრატეგიას, რომელიც მასწავლებელმა უნდა დასახონ, რადგან სწორი მითითებები მნიშვნელოვანია. 


კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „შუახევის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის 28 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ხელვაჩაურის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
სიახლეები
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტი დასაქმების პირველ ფორუმს უმასპინძლა
აბიტურიენტების საყურადღებოდ - 1000-700-500 ლარიან ჯილდოს მიიღებთ სახელმწიფო გრანტის აღების შემთხვევაში
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
შეფასების ერთიან პრინციპებზე საბჭოს შეხვედრა ჩატარდა - დეტალები
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მოსწავლეებმა პროექტზე პედაგოგ მარიამ მამაიაშვილის ხელმძღვანელობით, იმუშავეს
„სკოლის ცხოვრებაში კიდევ ერთი საინტერესო ისტორია ჩაიწერა“
ღია გაკვეთილი სახვით და გამოყენებით ხელოვნების ფარგლებში გაიმართა და თემა გახლდათ-  „ჩემი ახლობლის პორტრეტი“
საინტერესო
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
მოწესრიგებული ეზო, ბაღები, მრავალწლოვანი ხეები, ყვავილები და შადრევანი ზოგიერთი კამპუსის განუყოფელი ნაწილია
„იფიქრეთ ამაღელვებელ, ექსტაზურ, სასურველ მომავალზე და გაიყვანეთ აწმყო წინ მის შესახვედრად“
ეს შეიძლება სხვადასხვა გზით გამოვლინდეს. მაგალითად, მოსწავლე გაკვეთილზე დაინტერესებას არ გამოხატავს, მოუსვენარია და მოტივაციის ნაკლებობაც შესამჩნევია
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
საზოგადოება