მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის ორგანიზებით, ბაღების დიაგნოსტიკური თვითშეფასების მხარდაჭერის ქვეპროგრამის ფარგლებში, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების დაწესებულებების გაერთიანებების ხელმძღვანელებთან მორიგი სამუშაო შეხვედრა გაიმართა, რომელსაც 34 მუნიციპალიტეტის გაერთიანების ხელმძღვანელი ესწრებოდა.
შეხვედრა გახსნა და მონაწილეებს მიესალმა, განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილე კახაბერ ერაძე.
ორდღიანი სამუშაო შეხვედრა მიზნად ისახავდა გაერთიანების წამომადგენლების შესაძლებლობების გაძლიერებას და ავტორიზაციის პროცესთან დაკავშირებით ინფორმირებულობის გაზრდას.
შეხვედრა ინტერაქციულ რეჟიმში წარიმართა. თითოეული გაერთიანებას მიეცა შესაძლებლობა კოლეგებისთვის წარედგინა საკუთარი დაწესებულების შესახებ ინფორმაცია და წარმატებული პრაქტიკა.
ცენტრის ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის ხელმძღვანელმა - ნინო ხითარიშვილმა, სამსახურის თანამშრომლებმა და ქვეპროგრამის სპეციალისტებმა მონაწილეებს გააცნეს საკანონმდებლო მარეგულირებელი დოკუმენტები, ავტორიზაციის სტანდარტები, სტანდარტების შეფასების სკალა და დამხმარე მეთოდოლოგიური დოკუმენტები. ჩატარდა ჯგუფური სამუშაოები, წარიმართა დისკუსია და კითხვა პასუხის სესიები.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საჯარო სკოლების სრული სია, რომელთა ავტორიზაციის საკითხი 20 სექტემბრამდე განიხილება
სკოლის ბუღალტერმა 2 მილიონზე მეტი საკუთარ ანგარიშზე გადაირიცხა - შპს „მეექვსე საავტორო სკოლის“ თანამშრომელი დაკავებულია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
ამერიკის შეერთებულ შტატებში ზოგიერთი სკოლა შეკვეცილი ოთხდღიანი განრიგით მუშაობს