| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ამ ეტაპზე, წამყვანობისა და მენტორობის მსურველ მასწავლებლებთან გასაუბრებები მიმდინარეობს; სტატუსის ამაღლებისთვის პედაგოგებმა პრაქტიკული საქმიანობის დოკუმენტი კომისიას უნდა წარუდგინოს და უმრავლეს შემხვევაში სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლებს დადებითი შეფასება ესახებათ „ესქულის“ ბაზაში სიტყვით - შესაბამისი.
თუმცა ისეც ხდება, რომ მასწავლებლებს პასუხად მოსდით - გასავითარებელი, რაც ნიშნავს, მას პრაქტიკული საქმიანობა დადებითად არ შეუფასდა.
აღსანიშნავია, რომ პედაგოგს, აღნიშნული გადაწყვეტილების გასაჩივრების უფლება აქვს.
პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების ინსტრუმენტების დოკუმენტში წერია, რომ:
„მასწავლებელს უფლება აქვს, მასწავლებლის პრაქტიკული ნაწილის შეფასების შესახებ დასკვნის თაობაზე, საპრეტენზიო განაცხადით მიმართოს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრს, მიღებული შედეგის შესახებ ინფორმაციის მასწავლებლის ელექტრონულ პორტფოლიოში ასახვიდან ერთი თვის ვადაში.
საპრეტენზიო განაცხადის ფორმა და წარდგენის ვადები განისაზღვრება მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტით“.
ცნობილია ისიც, რომ საპრეტენზიო განაცხადების განხილვისთვის, მასწავლებლის სახლის დირექტორმა უნდა შექმნას კომისია და დაამტკიცოს საპრეტენზიო კომისიის დებულებას.
საპრეტენზიო კომისიის შემადგენლობაში არ შეიძლება იყოს პირი, რომელიც მონაწილეობდა მასწავლებლის შეფასებასა და მასწავლებლისათვის ამ სქემით განსაზღვრული სტატუსის მინიჭებასთან დაკავშირებით წინადადების შემუშავებაში.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ახალი პროექტი საჯარო სკოლებისთვის - სამინისტრომ მოსწავლეებისთვის განახლებული მოდული შეიმუშავა
სკოლებში ბიბლიის კითხვასა და ლათინური ენის სწავლებას აბრუნებენ - იტალიის განათლების სამინისტრო ახალ საგანმანათლებლო სტანდარტზე მუშაობს
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...