მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თემურ ზაქარაძის სახელობის ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხარაულის საჯარო სკოლაში გარემოსდაცვითი მიმართულებით ეკოკლუბი „Green Group“ აქტიურ საქმიანობას ეწევა.
ამჯერად კლუბის წევრებმა, მეფუტკრე რევაზ თურმანიძესთან საინფორმაციო გასაუბრება მოაწყვეს და მეფუტკრეობის საფუძვლებს გაეცნენ.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან შეხვედრა კითხვა-პასუხის რეჟიმში წარიმართა. მეფუტკრე მოსწავლეებს თავისი საქმიანობის წარმოშობის ისტორიაზე, ფუტკრის მოვლა-პატრონობის, ჯიშების, სკაში შემავალი წევრების, ფუტკრისგან მიღებული პროდუქტების შესახებ და სხვა საინტერესო თემებზე დაწვრილებით ესაუბრა.
აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეებმა დაათვალიერეს „ფუტკრის სამყაროში“ მოწყობილი მოსასვენებელი სივრცეები, თვალსაჩინოებისათვის მინებში ჩასმული ფიჭები, მაგიდაზე განლაგებული სამუშაო იარაღები, ესთეტიკურად გაფორმებული კუთხეები, ასევე თანამედროვე და ძველებური სკის მინი მოდელები.
აღსანიშნავია, რომ შეხვედრა შემეცნებითი და პროდუქტიული აღმოჩნდა მოსწავლეებისთვის, ისინი თითოეულ დეტალსა და მეფუტკრის მოთხრობილ ისტორიას დიდი ყურადღებით ეცნობოდნენ.
„უღრმესი მადლობა გვერდში დგომისა და ხელშეწყობისათვის“, - სკოლაში მასპინძელს მადლობას უხდიან.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი