„მნიშვნელოვანია უცხო ენის სწავლება გავხადოთ სახალისო და საინტერესო“-მეორე სვირის N1 სკოლის პედაგოგი ლიანა ცხადაძე მის მიერ შექმნილ რესურსს გვიზიარებს
29-05-2023
დაკოპირებულია
-
+
აკაკი წერეთლის სახელობის ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ მეორე სვირის N1 საჯარო სკოლის უცხო ენების მასწავლებელი ლიანა ცხადაძე მოსწავლეთა განვითარებაზე დაუღალავად ზრუნავს.
ის სასწავლო პროცესში თანამედროვე მიდგომებსა და აქტივობებს იყენებს. ასე კი გაკვეთილებს მეტად სახალისოსა და საინტერესოს ხდის.
ამჯერად, ლიანა ცხადაძე საკუთარ გამოცდილებას კოლეგებსა და მოსწავლეებს უზიარებს. ის ელექტრონული რესურსის - Around the house შესახებ საუბრობს.
„მნიშვნელოვანია უცხო ენის შესწავლის რთული პროცესი გავხადოთ სახალისო და საინტერესო. ჩვენ ენობრივად და კულტურულად მრავალფეროვან სამყაროში ვცხოვრობთ, რომელშიც რთულია თავი დაიმკვიდრო უცხო ენების ცოდნის გარეშე. უცხოური ენების ცოდნა კი თანამედროვე ადამიანს კონკურენტუნარიანს ხდის, თუმცა მისი დაუფლება საკმაოდ რთული და ხანგრძლივი პროცესია. უცხო ენის ათვისების მთავარი წყარო სკოლაა, რომელშიც უნდა შეიქმნას ისეთი გარემო, რომ ეს რთული პროცესი სახალისო და საინტერესო გახდეს.
მე, როგორც ინგლისური და გერმანული ენების მასწავლებელი, ვცდილობ საგაკვეთილო პროცესი გავამრავალფეროვნო თანამედროვე ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენებით და ვქმნი ხოლმე ელექტრონულ რესურსებს. წარმოგიდგენთ ჩემ მიერ Quizlet- ში შექმნილ ერთ-ერთ ელექტრონულ რესურსს Around the house, რომელიც გათვლილია დაწყებითი საფეხურის (მე-3, მე-4, მე-5, მე- 6 კლასები) მოსწავლეებისათვის და მისი გამოყენება ნებისმიერი სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებელს შეუძლია. (https://quizlet.com/804126884/around-the-house-flash-cards/ ).
რესურსი ითვალისწინებს სხვადასხვა ტიპის შემსწავლელთა ინტერესებს, რადგან აუდიალი შემსწავლელები შეძლებენ ლექსიკური ერთეულები მოსმენით აითვისონ, ვიზუალი შესწავლელები სიტყვას ნახატით/სურათით აღიქვამენ, ხოლო კინესთეტიკები ახალი ლექსიკური ერთეულების ცოდნას წერით განიმტკიცებენ. რესურსი შეგვიძლია გამოვიყენოთ, როგორც ონლაინ ქვიზი, რომლითაც მასწავლებელი და თავად მოსწავლეები შეძლებენ შეამოწმონ ვინ უფრო სწრაფად ამოიცნო ნასწავლი ლექსიკური ერთეულები.
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ