მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ გოგოლესუბნის საჯარო სკოლის VI კლასის მოსწავლე მერაბ სიხარულიძემ 7 წლის ფერეიდნელ ბიჭს წერილზე უპასუხა.
ფერეიდნელი ბიჭის წერილი შესულია VI კლასის სახელმძღვანელოში - „ჩვენი საქართველო“. მერაბ სიხარულიძეს მისცეს საშინაო დავალება, რომელიც ამ წერილზე პასუხის გაცემას ითვალისწინებდა.
ჩვენ მის ნაწერს უცვლელად გთავაზობთ:
„გამარჯობა, ტარიელ. მე მერაბი ვარ. როდესაც პატარა ვიყავი, ბაღის ასაკში, მეც შენსავით მინდოდა ჯარისკაცი გამოვსულიყავი, ასევე, ფეხბურთელი.
როცა პირველ კლასში ვიყავი, დედამ და მამიდაჩემმა ჯარისკაცის ფორმა და ავტომატი მიყიდეს. მე ეზოს გარშემო დავდიოდი და მშობლებს ვეუბნებოდი, ჯარისკაცი უნდა გამოვიდე-მეთქი. მეხუთე კლასში ვისწავლეთ შინდისის ბრძოლის შესახებ.
როცა 2008 წელს ომი დაიწყო, მე დაბადებული არ ვიყავი, მაგრამ გადმოცემით ვიცი, თუ როგორი ტკივილი გადაიტანა ჩვენმა ოჯახებმა.
ამ ომში იბრძოდა ბიძაჩემი, მამაჩემის ძმა, რომელიც იბრძოდა შინდისში, დედაჩემის ძმა, ჩემი ოჯახის ახლობლები. ძალიან განვიცდი, რომ ჩვენი ტერიტორიები ოკუპირებულია. იმედი მაქვს, რომ დავიბრუნებთ აფხაზეთს და სამაჩაბლოს. მეც ჩემი ქვეყნის ჯარისკაცი ვარ“,- წერს სკოლის მოსწავლე მერაბ სიხარულიძე.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი