მასწავლებლის სქემა ორიენტირებულია ფორმალური პროცედურების შესრულებაზე - სამინისტროს დოკუმენტი
30-08-2022
დაკოპირებულია
-
+
განათლებისა და მეცნიერების ერთიანი ეროვნულ სტრატეგიაში, რომელიც განათლების სამინიტრომ შეიმუშავა, აღნიშნულია, რომ მასწავლებლის სქემა ორიენტირებულია ფორმალური პროცედურების შესრულებაზე.
„მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის მოქმედი სქემა, ეფექტური სწავლების დემონსტრირებაზე მეტად, ორიენტირებულია მასწავლებლის მიერ ფორმალური პროცედურების შესრულებაზე.
მასწავლებელთა ტრენინგებისა და გადამზადების ცენტრალიზებულად მართულ სისტემაში მასწავლებლების პროფესიული ორგანიზაციები არასაკმარისად მონაწილეობენ. სკოლის მართვის და პროფესიული განვითარების დაგეგმვის მიმართულებით, საჭიროებების შეფასების და ინტერვენციების დაგეგმვის კომპეტენცია და რესურსები შეზღუდულია. ამასთან, მასწავლებლები ჯერ კიდევ სრულფასოვნად ვერ იზიარებენ მიმდინარე რეფორმების ღირებულებასა და მიზნებს, კერძოდ, მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლა-სწავლების მიდგომებს, განმავითარებელი შეფასების მნიშვნელობას და განმსაზღვრელი საკლასო შეფასებისა და გამოცდების საგანმანათლებლო ღირებულებას“,- აღნინულია დოკუმენტში.