სიახლეები
სიახლეები

3 კომპონენტი, რომელშიც პედაგოგმა შეფასება უნდა დაწეროს
03-04-2022
-
+


სემესტრის განმავლობაში მასწავლებლებმა მოსწავლეები სამი კომპონენტის მიხედვით უნდა შეაფასოს. ეს კომპონენტებია: საშინაო დავალება, საკლასო დავალება და შემაჯამებელი დავალება.

მოგეხსენებათ, შეფასება ორგვარი არსებობს - განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. რომელ კომპონენტზე რა ტიპის შეფასება უნდა გამოიყენოს პედაგოგმა? როდის გამოიყენება განმავითარებელი და როდის განმსაზღვრელი შეფასება?

ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით, მასწავლებელს შეუძლია სემესტრის განმავლობაში განმავითარებელი შეფასება გამოიყენოს ზემოთ ჩამოთვლილი სამიდან ნებისმიერ კომპონენტში. რაც შეეხება განმსაზღვრელ შეფასებას, ნიშნებით მოსწავლეები ფასდებიან შემდეგ კომპონენტებში:

  • მიმდინარე საკლასო დავალება 
  • მიმდინარე საშინაო დავალება 
  • შემაჯამებელი დავალება  

მნიშვნელოვანია, რომ საკლასო კომპონენტში მოსწავლეები ნიშნებით ფასდებიან V კლასის მეორე სემესტრში, ასევე VI-XII კლასებში, საშინაო დავალებაში განმსაზღვრელი შეფასება დაშვებულია VII-XII კლასებში, ხოლო შემაჯამებელი დავალებები ნიშნებით ფასდება V კლასის მეორე სემესტრსა და VI-XII კლასებში. განმსაზღვრელ შეფასებასთან ერთად პედაგოგს შეუძლია, მოსწავლეებს განმავითარებელი შეფასებაც მისცეს.

რაც შეეხება დაწყებით კლასებს:

I-VI კლასებში საშინაო დავალების კომპონენტში გამოიყენება მხოლოდ განმავითარებელი შეფასება.

I-IV კლასებსა და V კლასის პირველ სემესტრში საკლასო და შემაჯამებელ დავალებათა კომპონენტებში გამოიყენება მხოლოდ განმავითარებელი შეფასება.


კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
თუ ეჭვი გაქვთ, რომ ბაღში ბავშვზე ძალადობენ - რეაგირების დოკუმენტი შემუშავდა
„ინკლუზიური სისტემები, სერვისები და პრაქტიკები თითოეული ბავშვისთვის” - ინფორმაცია სპეციალისტებისთვის და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის
ვის ეხება ტესტირება - შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი ინფორმაციას ავრცელებს
რა შემთხვევაში ვერ აირჩევთ საგანმანათლებლო პროგრამას და სად უნდა მოძებნოთ კოდი
დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
მათ შორის იყო გაზაფხულის პირველი დღესასწაულების - დედისა და ქალთა საერთაშორის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
მოსწავლეებმა სხვადასხვა შემოქმედებითი ნომერი გამართეს
მოსწავლეებმა ანბანის შესწავლა მრავალფეროვანი აქტივობით აღნიშნეს
სკოლაში, მოსწავლეს კონფერენციაში წარმატებით მონაწილეობას ულოცავენ
საინტერესო
დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
სიახლეები
საზოგადოება