მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სკოლები ჰიბრიდულ სწავლებაზე არიან. მოსწავლეების ნაწილს გაკვეთილები დისტანციურად უტარდება, ნაწილს კი - საკლასო ოთახებში.
კოვიდრეგულაციებიდან გამომდინარე, მასწავლებელმა ჯერ კიდევ სასწავლო წლის დასასწყისში მიიღეს რეკომენდაცია, რომ შემაჯამებელი დავალებები ბავშვებს „თიმსში“ დააწერინონ, მიუხედავად იმისა, მოსწავლეები დისტანციურ სწავლებაზე იქნებიან თუ არა. პედაგოგების ნაწილისთვის წარმოუდგენელია, როგორ შეიძლება მოსწავლის ცოდნის შემოწმება დისტანციურად, თუმცა ეს რთული სულაც არაა.
ვისაც ჯერ არ გიცდიათ, პლატფორმა „თიმსში“ შემაჯამებელი ტესტის შედგენას გასწავლით. დავალებების ველში დააჭირეთ ღილაკს „შექმნა“, აირჩიეთ „ტესტი“, შემდეგ კი „ახალი გამოკითხვა“. ტესტისთვის სათაურის ველიცაა განკუთვნილი, ასევე შეგიძლიათ კომენტარისა და ფოტოს დართვა. ტესტის კითხვები შესაძლებელია იყოს როგორც არჩევითპასუხიანი, ასევე ღია, სადაც მოსწავლე ამა თუ იმ საკითხთან დაკავშირებით საკუთარ ნააზრევს გადმოსცემს.
შემაჯამებელი წერის ელექტრონულად დაგეგმვა მარტივია და არც მატერიალურ რესურსს მოითხოვს. ამასთან, მნიშვნელოვანია, რომ არ მოგიწევთ ათეულობით ფურცელთან შეხება და მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება თქვენი ინფიცირების რისკს არ გაზრდის.
იხილეთ ტესტის შედგენის ვიდეოინსტრუქცია
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
რა ფუნქცია ექნება და რას გააკეთებს სკოლებისთვის რეგიონული განვითარების სამინისტრო
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“