მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020-2021 სასწავლო წელი მიიწურა; იყო ბევრი გამოწვევა - დისტანციური სწავლება, ჰიბრიდული მოდელი, წერტილოვანი შეზღუდვები, მაგრამ მთავარი ისაა, რომ სასწავლო პროცესი შედგა და სკოლებიც ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ შედეგებზე გავიდნენ.
ნოშრევან ჯიშკარიანის სახელობის, მარტვილის მუნიციპალიტეტის, ზედა ნაგვაზაოს საჯარო სკოლის დირექტორი, მანანა შავდია etaloni.ge-სთან 2020-2021 სასწავლო წელს აჯამებს, რომელიც სკოლის ხელმძღვანელებმა, პედაგოგებსა და მოსწავლეებთან ერთად, ღირსეულად ჩაამთავრეს.
„2020-2021სასწავლი წელი მარტივი არ ყოფილა, თუმცა საბედნიეროდ, გვქონდა მხოლოდ წერტილოვანი შეზღუდვები კლასში და მხოლოდ ასე უწევდათ კლასებს დისტანციურ რეჟიმზე გადასვლა; ვატარებდით დზინფექციას, ვიცავდით ნორმებს, უმაღლეს დონეზე ვატარებდით სხვადასხვა ხსნარებით დასუფთავებას, 2 საათში ერთხელ ვანიავებდით საკლასო ოთახებს; საბედნიეროდ, იმ ფონზე, რაც ირგვლივ ხდებოდა პანდემიიდან გამომდინარე, შემიძლია ვთქვა რომ კარგად დავძლიეთ ეს სასწავლო წელი და შევძელით სკოლაში სიარული.
მშობელთა ჩართულობას რაც შეეხება, რა თქმა უნდა, ძალიან გაზრდილია მათი სასკოლო ცხოვრებაში ჩართულობა, მოგეხსენაბთ ვიზიტები არ ხდება სკოლებში - ამ საკითხს პროტოკოლი არეგულირებს, მაგრამ სპეცოთახი გვქონდა გამოყოფილი მშობელთთავის,რომლებსაც მორიგე მასწავლებელი ხვდებოდა შესასვლელში და თუ ვინმეს უნდოდა დამრიგებლის ნახვა, შეხვედრა სპეციალურად გამოყოფილ ოთახში ხდებოდა,
ჯამში, პანდემიიდან გამომდინარე ვიტყვი, რომ ძალიან კარგად დავასრულეთ ეს სასწავლო წელი, დიდი იმედით ველით, რომ ასევე მშვიდობიანდ დავიწყებთ სექტემბერში ახალ სასწავლო წელს“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
გათვალისწინებულია მასწავლებელთა დარგობრივი ქსელების გაძლიერება
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს