მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
25 თებერვალს რუსეთის მიერ საქართველოს ოკუპაციიდან 100 წელი შესრულდა. ეს უმნიშვნელოვანესი თარიღი, რომელიც გარდამტეხი აღმოჩნდა საქართველოს ისტორიაში, ყურადღების მიღმა არ დარჩენია ქობულეთის N2 საჯარო სკოლას და მას VIII ბ კლასში ჩატარებული მოქალაქეობის გაკვეთილი სრულად დაეთმო.
„საქართველოს ოკუპაციის 100 წლისთავს მიეძღვნა ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის VIII ბ კლასში ჩატარებული მოქალაქეობის გაკვეთილი თემაზე - „თოვდა და თბილისს ებურა თალხი“...
მასწავლებელი, გიული მჟავანაძე, მოსწავლეებს ესაუბრა საქართველოს ოკუპაციასა და მის სავალალო შედეგებზე, გაიხსენეს პირველი იუნკერები, საქართველოს ეროვნული გმირი მარო მაყაშვილი; რომლებიც დაიღუპნენ საქართველოს დამოუკიდებლობისთვის უთანასწორო ბრძოლაში.
მოსწავლეებმა ისაუბრეს აგრეთვე 1918-1921 წლებში საქართველოში მოქმედ თვითმმართველობის მიღწევებზე, მათ შორის საქართველოში მცხოვრებ მუსლიმ ქალბატონ - ფარი ხანუმ სოფიევაზე, რაც მუსლიმი თემის მიერ დემოკრატიული არჩევნების გზით ქალის არჩევის პირველი პრეცედენტია მსოფლიოში“, - აღნიშნულია ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სამწუხაროდ, ჩემი კოლეგები დუმილს ამჯობინებენ, არადა შეუძლებელია ასე გაგრძელება... კვარტალში ერთხელ, როცა არის საშუალება, რომ პრემია გავცეთ, სამინისტრო გვიბლოკავს“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მადონა წერედიანი და ნანო გირგვლიანი გაეცნენ გერმანულ სწავლების მოდელს; პროექტი ჩატარდა განათლებისა და ბიზნესის ეროვნული აკადემიის ხელმძღვანელობით, მასპინძელი კი გახლდათ ჰამბურგის გიმნაზია
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი