სიახლეები
სკოლები

„ვირტუალური მოგზაურობა „ოქროს კვეთის“ სამყაროში“ - ახალციხის N5 სკოლის მათემატიკის პედაგოგების ხელმძღვანელობით ონლაინ ღონისძიება გაიმართა
03-06-2020
-
+


ახალციხის N5 საჯარო სკოლის მათემატიკის კათედრის პედაგოგების: ნანა დათაშვილის, ნაზი ჯინჭველაძის, მაია მამულაშვილის, დიანა ზუმბაძის, მაკა აზირაშვილისა და ირინა მელიქიძის ხელმძღვანელობით Microsoft Teams-ში გაიმართა ვირტუალური მოგზაურობა „ოქროს კვეთის“ სამყაროში.

ღონისძიების ორგანიზატორი იყო მათემატიკის მასწავლებელი - ნანა დათაშვილი. ვირტუალურ ტურს ესწრებოდნენ დირექციის წარმომადგენლები - ინგა ვარდიძე, ზოია ბალიაშვილი, პედაგოგიური კოლექტივი და მოსწავლეები.

ღონისძიების მიზანი იყო მათემატიკისა და „ოქროს კვეთის“ კავშირის წარმოჩენა, საზოგადოებისათვის აღნიშნული საკითხის გაცნობა, დაინტერესება.
ღონისძიებას უძღვებოდა ნ.დათაშვილი, Sway-ში მომზადებული პრეზენტაციის თანხლებით. „მოგზაურობის“ დასაწყისში სტუმრებმა დაათვალიერეს ღონისძიებისთვის საგანგებოდ შექმნილი „ოქროს კვეთის“ ვირტუალური საგამოფენო დარბაზი.
„მოგზაურობა“ გაიმართა შემდეგი მიმართულებებით:
„ოქროს კვეთის ისტორია“-პრზენტატორი: ლია აბულაძე (X კლასი);
„ოქროს კვეთასთან“ დაკავშირებული ამოცანების განხილვა - პრეზენტატორი: მარიამ ზედგინიძე (IX კლასი);
„ოქროს კვეთა“ და სიმეტრია - პრეზენტატორი: კოტე ლეკიშვილი (IX ლასი);
„ოქროს კვეთა“ ბუნებაში - პრეზენტატორი: პავლე საანიშვილი (IX კლასი);
„ოქროს კვეთა“ გეოგრაფიაში - პრეზენტატორი: სალომე ნებაძე (X კლასი);
„ოქროს კვეთა“ პოეზიასა და მუსიკაში - პრეზენტატორი: დავით ნასყიდაშვილი (IX კლასი);
„ოქროს კვეთა“ და ადამიანი - პრეზენტატორი: მარიამ ბერიძე (X კლასი);
„ოქროს კვეთა“ ხელოვნებაში - პრეზენტატორი: ნინო ჯვარიძე (IX კლასი);
„ოქროს კვეთა“ არქიტექტურაში - პრეზენტატორი: ნელი პარუნაშვილი (IX კლასი);
„ოქროს კვეთა“ და თანამედროვეობა - პრეზენტატორი: ავთანდილ ჯინიუზაშვილი (IX კლასი);

მოსწავლეთა მიერ წარმოდგენილი საინტერესო პრეზენტაციების შემდეგ მათემატიკის მასწავლებელმა ნაზი ჯინჭველაძემ დამსწრე საზოგადოების ყურადღება „ოქროს კვეთის“ პროპორციასთან დაკავშირებულ ძალიან საინტერესო ფაქტებზე გაამახვილა, რამაც მსმენელთა დიდი დაინტერესება გამოიწვია.
ამის შემდეგ, ნანა დათაშვილმა, გამოცდილების გაზიარების მიზნით, დამსწრეთ წარუდგინა მის მიერ სხვადასხვა პროგრამის საშუალებით შექმნილი ელექტრონული რესურსები, მათ შორის, ერთ-ერთით - დღევანდელი რეალობის ამსახველი ანიმაციური ფილმით - „სწავლა-სწავლება სოციალური დისტანციის პირობებში“, დასრულდა ვირტუალური ტური. როგორც წარმოდგენილმა ელექტრონულმა რესურსებმა, ასევე, ღონისძიებამ დამსწრეთა დიდი მოწონება დაიმსახურა. სიტყვაში გამოვიდნენ მათემატიკის მასწავლებლები. სკოლის ხელმძღვანელობამ, დამსწრე საზოგადოებამ დადებითად შეაფასა წარმოდგენილი ღონისძიება.
საფინალო აკორდი კი მონაწილე მოსწავლეთა და მასწავლებელთა დაჯილდოება იყო. მათ ინგა ვარდიძემ ელექტრონული სიგელები გადასცა.

იხილეთ ფოტოები


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

საპენსიო სქემიდან გასვლის წესი დამტკიცდა - დოკუმენტი სკოლისა და ბაღის მასწავლებლებსაც ეხება

ოქროს და ვერცხლის მედალოსანი მოსწავლეები ფულად ჯილდოს მიიღებენ

ქართველი ქალი მასწავლებელი, რომელიც მეორე მსოფლიო ომში მოხალისედ წავიდა - 9 მაისი ფაშიზმე გამარჯვების დღეა



პიროვნება

„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე

„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა

„მოსწავლის ნდობის მოპოვებისთვის აუცილებელია მათთან მეგობრული ურთთიერობების დამყარება“

 

 

სკოლები
„ფსიქოაქტიური ნივთიერებები და ადამიანის ჯანმრთელობის“ შესახებ საინტერესო პრეზენტაცია ჩატარადა დაბა ასპინძის საჯარო სკოლაში
პრეზენტაციას ესწრებოდნენ ინგლისური ენის მასწავლებელი იზო დანელია და სკოლის დირექტორი დავით ნაჭრებია

მოსწავლეებმა პედაგოგთან ერთად ბულინგის სახეებსა და პრევენციის გზებზე ისაუბრეს

მოსწავლეებმა ღონისძიება ვაჰან ტერიანის ლექსის მიხედვით შექმნილი სიმღერით დააგვირგვინეს

საინტერესო

ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება