მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის მუნიციპალიტეტის ვალის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ღონისძიება „გაატარე შემოდგომა საქართველოში“ გამართეს.
სკოლა მადლობას უხდის თითოეულ მოსწავლეს, მათ მშობლებს, კლასის დამრიგებლებს და ყველა იმ ადამიანს, ვინც ღონისძიების მომზადებაში წვლილი შეიტანა.
„ყველას თავისი დამოკიდებულება აქვს წელიწადის სხვადასხვა დროის მიმართ. უმრავლესობისათვის საყვარელი სეზონი ზაფხულია, რაც გარდაუვალ დასვენებასთან, ზღვასთან და რუჯთანაა დაკავშირებული. თოვლის მოყვარულები სულმოუთქმელად ელიან ზამთარს, ზოგს გაზაფხული იტაცებს, ზოგისთვის წელიწადის საუკეთესო დრო შემოდგომაა.
ბავშვებს ყველაზე მეტად ოქტომბერი უყვართ, ეს ის თვეა, როდესაც არც ცხელა და არც ცივა. გაზაფხულის დასაწყისს იგივე ამინდი ახასიათებს ხშირ შემთხვევაში, მაგრამ შემოდგომას მაინც სულ სხვა ხიბლი აქვს და ჩვენს სკოლაში ტრადიციულად აღინიშნება.
ოქროსფერ შემოდგომას კიდევ ერთ საინტერესო დღე მიუძღვნეს ქალაქ ვალის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა და საქართველოს სხვადასხვა კუთხე წარმოაჩინეს. მადლობა სკოლის თითოეულ მოსწავლეს, მათ მშობლებს, კლასის დამრიგებლებს და ყველა იმ ადამიანს, ვინც ღონისძიების - „გაატარე შემოდგომა საქართველოში“ მომზადებაში წვლილი შეიტანა“, - ნათქვამია ვალის N2 საჯარო სკოლის მიერ etaloni.ge-სთვის გამოგზავნილ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი